تاریخ انتشار : جمعه 13 مارس 2020 - 17:03
کد خبر : 14529

اقدام قابل تحسین نظام مهندسی کهگیلویه وبویراحمد در خدمت به پرستاران/تخفیف به مراجعان نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۹

اقدام قابل تحسین نظام مهندسی کهگیلویه وبویراحمد در خدمت به پرستاران/تخفیف به مراجعان نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۹

به گزارش آفتاب دنا ، فردین یزدان‌پناه پرستاران و کادر پزشکی را خط مقدم مبارزه با کرونا دانست و از تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه آنان برای مداوای بیماران، پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در این شرایط حساس تشکر و قدردانی کرد.

آفتاب دنا : رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد از ارائه تخفیفات خدمات مهندسی به پرستاران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، فردین یزدان‌پناه  در گفتگو با خبرنگاران پرستاران و کادر پزشکی را خط مقدم مبارزه با کرونا دانست و از تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه  آنان برای مداوای بیماران، پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در این شرایط حساس تشکر و قدردانی کرد.

وی قدردانی از پرستاران را وظیفه‌ همگانی بر شمرد و گفت: پرستاری پیشانی دستگاه سلامت هستند که بیشترین ارتباط را با بیماران دارند  و تلاش‌های بی وقفه آنان بر کسی پوشیده نیست.

یزدان‌پناه افزود: بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان در راستای ارج نهادن به تلاش‌های متعهدانه و خـداپسندانه جامعه بزرگ پرستاری که به طور شبانه روز و با وجود همه شرایط سخت از جان و زندگی خود می‌گذرند تخفیفاتی در حوزه خدمات مهندسی در نظر گرفته شد.

وی گفت: در این جلسه که در مورخه ۲۱/۱۲/۹۸ به صورت مجازی برگزار گردید مقرر شد ارائه  تخفیفات خدمات مهندسی  به پرستاران در سال ۱۳۹۹ با تخفیف ۳۰ درصد  انجام گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به دیگر مصوبه مهم هیات مدیره این سازمان اشاره کرد و گفت: در این جلسه همچنین مصوب شد جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هم استانی‌های عزیزی که جهت پیگیری مراحل اداری پرونده ساختمانی از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۹ به سازمان نظام مهندسی مراجعه کنند مشمول تخفیفات  ۱۵ درصدی سازمان نظام مهندسی خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی