تاریخ انتشار : جمعه 13 مارس 2020 - 11:31
کد خبر : 14484

جشنواره ملی آموزش،آگاهی ،آرامش با هدف “کرونا را شکست می دهیم “برگزار می شود /فراخوان جشنواره ملی هنرهای تجسمی

جشنواره ملی آموزش،آگاهی ،آرامش با هدف “کرونا را شکست می دهیم “برگزار می شود /فراخوان جشنواره ملی هنرهای تجسمی

آفتاب دنا : محمد علی پیرسبزی گفت: ایجاد وحدت رویه در امر اطلاع رسانی مثبت اندیشی و دمیدن امید به جامعه و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مردم رسالت اصلی رسانه های استان باشد.

آفتاب دنا : جلسه شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه وبویراحمد با تعیین سازوکارهای رسانه ویروس کرونا در استان در سالن کنفرانس فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت: درک اهمیت موضوع کرونا و ایجاد وحدت رویه در امر اطلاع رسانی برای ارائه صحیح اخبار و اطلاعات به مردم را رسالت اصلی رسانه های استان در این شرایط حساس دانست.

محمد علی پیرسبزی ، همدلی مردم ومسئولان در برهه های مهم و حساس انقلاب اسلامی را رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه های مختلف عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با دغدغه واحساس مسئولیت مسئولان و بسیج همه امکانات و همکاری مردم و رسانه ها خواهیم توانست از این مرحله هم عبور کنیم .

مثبت اندیشی و دمیدن امید و ارائه اطلاعات صحیح به مردم رسالت اصلی رسانه ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه غایت فرهنگ و هنر ارتباط است خاطرنشان کرد: آنچه در شرایط کنونی لازم است باید با مثبت اندیشی و دمیدن امید به جامعه تلاش کنیم و این مهم باید هدف گذاری شورای اطلاع رسانی و همچنین رسانه های استان تحقق می یاید.

تولیدات فرهنگی و هنری در راستای آموزش عمومی

 پیر سبزی با بیان اینکه شادی و نشاط اجتماعی همواره از سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد خاطرنشان کرد: با تولید برنامه های فاخر فرهنگی و هنری و محتوای با کیفیت باید برای جامعه و مخاطبان  جذابیت کنیم. 

وی ، ترویج انتشار محتوای آموزشی به مردم از طریق رسانه ها را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و تصریح کرد: باید تولیدات فرهنگی و هنری در راستای آموزش عمومی در این مدت بیشتر باشد.

فراخوان جشنواره ملی هنرهای تجسمی در رشته های”گرافیک و موشن گرافیک” و جشنواره “استندآپ کمدی” در استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: در شرایطی که سلامت روانی جامعه متاثر از شیوع ویروس کرونا می باشد، هنرمندان میتواند مروج امید و نشاط اجتماعی در جامعه باشند.

پیرسبزی با اشاره به برنامه های تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این راستا گفت:  در همین راستا جشنواره ملی آموزش،آگاهی،آرامش با گستره ملی در دو رشته “پوستر و موشن گرافی” بصورت غیر حضوری با محوریت کرونا را شکست می دهیم  با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره ملی غیرحضوری با محوریت اطلاع رسانی،ارتباط صحیح و منطقی درجامعه و آموزش فرهنگی در رابطه با ویروس کرونا در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ارتباط با فضای اجتماعی و فرهنگی تنها در گرو هنرمند بودن نیست تصریح کرد: تاثیر حضور هنری هنرمندان در عرصه ها و موقعیت های مختلف می تواند توانایی و نقش آنها را پررنگ تر   کند.

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ فروردین بدون محدودیت ارسال اثر

پیرسبزی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره بیان کرد: هنرمندان علاقمند می توانند آثار خود را بدون محدودیت ارسال اثر و شرایط سنی که در فراخوان اعلام شده است تا تاریخ ۱۰  فروردین ماه ۱۳۹۹ به  شماره واتس آپ (۰۹۱۷۷۰۵۳۲۹۵)  ارسال کنند.

 وی در پایان با اعلام جوایز نفرات برتر این جشنواره گفت: در رشته موشن گرافیک نفر اول مبالغ “۲۰ میلیون ریال”، نفر دوم ” ۱۵ میلیون ریال”   و نفر سوم ” ۱۰ میلیون ریال”  و همچنین  در رشته پوستر  نفر اول مبالغ “۱۰ میلیون ریال”، نفر دوم ” ۷ میلیون ریال”   و نفر سوم ” ۵ میلیون ریال”اهدا می شود.

در این جلسه که با حضور اعضای شورای اطلاع رسانی استان برگزار شد مقرر شد همه مصوبات شورا بعنوان سازوکارهای رسانه ای استان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا ضمانت اجرایی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی