تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مارس 2020 - 22:23
کد خبر : 14455

جمعه بازار یاسوج درراستای پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل می‌شود/شهرداری از کسبه جمعه بازارعوارض و اجاره دریافت نمی‌کند

جمعه بازار یاسوج درراستای پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل می‌شود/شهرداری از کسبه جمعه بازارعوارض و اجاره دریافت نمی‌کند

نستهن مقدم گفت: کسبه جمعه بازار به صورت خودجوش برای تعطیلی این بازار اعلام آمادگی کرده‌اند و شهرداری یاسوج تا زمانی که وضعیت عادی و سفید اعلام نشود از کسبه جمعه بازار این شهر عوارض و اجاره دریافت نمی‌کند.

آفتاب دنا : شهردار یاسوج گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جمعه بازار یاسوج به عنوان یکی از مکان‌های پرتجمع این شهر تعطیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران از تعطیلی جمعه بازار یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این تصمیم در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گرفته شده است.

وی با اشاره به همکاری کسبه جمعه بازار و شورای این بازار در امر مقابله با ویروس کرونا، افزود: جمعه بازار به عنوان یکی از مکان‌های پرتجمع شهر یاسوج تا اطلاع ثانوی در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و برای سلامت کسبه و مردم تعطیل می‌شود.

شهردار یاسوج گفت: کسبه جمعه بازار به صورت خودجوش برای تعطیلی این بازار اعلام آمادگی کرده‌اند و شهرداری یاسوج تا زمانی که وضعیت عادی و سفید اعلام نشود از کسبه جمعه بازار این شهر عوارض و اجاره دریافت نمی‌کند.

مقدم با بیان اینکه جمعه بازار با توجه به شلوغی و تجمع زیاد مردم می‌تواند به عنوان کانون انتشار ویروس کرونا عمل کند، ابراز کرد: این مکان از فردا به طور کامل تعطیل می‌شود.

وی همچنین از جمع‌آوری دست‌فروشان مرغ محلی و سایر مواردی که می‌تواند کانون ویروس کرونا باشد در سطح معابر و خیابان‌های شهر یاسوج خبر داد و گفت: این تصمیمات در راستای حفظ سلامت مردم گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی