تاریخ انتشار : شنبه 7 مارس 2020 - 17:16
کد خبر : 14440

آموزش دانش آموزان با استفاده ازظرفیت فضای مجازی برای مقابله با ویروس کرونا

آموزش دانش آموزان با استفاده ازظرفیت فضای مجازی برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، آناهیتا مرادیان گفت: این اقدام در راستای شعار ” آموزش تعطیل نیست” به صورت جدی در همه مدارس و مناطقی که ظرفیت فضای مجازی وجود دارد انجام می شود.

آفتاب دنا : معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : با شیوع بیماری کرونا و تصمیم مسئولین بهداشتی مبنی بر تعطیلی مدارس ، مهمترین دغدغه مسئولین آموزش و پرورش و اولیاء ، روند آموزش دانش آموزان است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، آناهیتا مرادیان افزود : با برنامه ریزی های ویژه صورت گرفته از سوی حوزه آموزش ابتدایی شهرستان ، آموزگاران با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدام به آموزش دانش آموزان می کنند.

وی خطاب به اولیاء دانش آموزان به انان اطمینان داد که مسئولین آموزش و پرورش از همه ظرفیت ها برای ادامه فرایند یاددهی و یادگیری استفاده خواهند کرد.

مرادیان گفت : در طرح مذکور آموزگاران با تشکیل کلاس خود در گروه های مجازی به صورت روزانه اقدام به تدریس و ارزشیابی روزانه از دانش آموزان می نمایند.

وی ادامه داد : این اقدام در راستای شعار ” آموزش تعطیل نیست” به صورت جدی در همه مدارس و مناطقی که ظرفیت فضای مجازی وجود دارد انجام می شود.

مرادیان گفت : فعالیت های آموزگاران هر مدرسه تحت مدیریت مدیران مدارس نظارت می شود و این فعالیت ها به صورت مداوم از طرف مسئولین آموزش مورد رصد قرار می گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود : در کنار آموزش مجازی دروس ، معلمین آموزش های مقابله با انتشار ویروس کرونا را هم انجام می دهند.

وی با اشاره به گستردگی ارتباط آموزش و پرورش در جامعه گفت : ظرفیت خوب آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی می تواند یکی از نکات کلیدی برای مقابله سراسری و همه جانبه با ویروس کرونا باشد که پیشنهاد می شود از طرف مسئولین و برنامه ریزان در “مقابله با کرونا”  از این ظرفیت ها استفاده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی