تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مارس 2020 - 20:17
کد خبر : 14415

گل های سرخی که زندگی می بخشند؛ اهدای خون توسط کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

گل های سرخی که زندگی می بخشند؛ اهدای خون توسط کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

سید جواد رامی مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان به خبرنگار آفتاب دنا گفت: اهدای خون از جمله فعالیت هایی است که می تواند فرهنگ ایثار و روحیه نوعدوستی را تقویت کند که بر همین اساس همکاران شرکت فعالانه در این اقدام خیرخواهانه داشتند.

آفتاب دنا : مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، جهت بالابردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی، با حضور در پایگاه انتقال خون یاسوج با اهداء خون در این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه، شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، علی داودی مهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان به همراه تعدادی دیگر از همکاران خود، با حضور در اداره کل انتقال خون یاسوج، بخشی از خون خود را اهدا کرده و در کمک به سلامت هموطنان و نیازمندان به خون، مشارکت کردند.

 سید جواد رامی مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه اهداء خون پرسنل آب منطقه ای به خبرنگار آفتاب دنا گفت: اهدای خون از جمله فعالیت هایی است که می تواند فرهنگ ایثار و روحیه نوعدوستی را تقویت کند که بر همین اساس همکاران شرکت فعالانه در این اقدام خیرخواهانه داشتند.

رامی افزود: شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله اداراتی است که همواره در این امر خیر پیشگام بوده است که این اقدام خیرخواهانه نیز با استقبال پرشور کارکنان خدوم آب منطقه ای مواجه شد.
شایان ذکر است که پیرو این حرکت ارزشمند،دکتر حسن زاده، مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد، با اهدا لوح سپاس، از این اقدام، تقدیر به عمل آورد.
در این لوح تقدیر، آمده است:”عشق به خدمت گزاری، تلاش و پویایی در عرصه های سلامت جامعه و ایثار و از خودگذشتگی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقاتی است که خداوند منان به بندگان شایسته و برگزیده خود عطا می نماید. به پاس همکاری خوب جنابعالی با اداره کل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد، نهایت تقدیر و تشکر خود و همه نیازمندان به خون و فراورده های خونی را به حضرتعالی اعلام می نمایم؛ و از خداوند سبحان، توفیق بیش از پیش، عزت و سربلندی روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی