تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مارس 2020 - 22:00
کد خبر : 14400

بدانیم هر انتخاباتی فقط یک پیروز دارد

بدانیم هر انتخاباتی فقط یک پیروز دارد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،غلامرضا تاجگردون ،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در تازه ترین پست اینستاگرامی اش نوشت:با سلام به حضور همشهریان عزیز و موکلین محترمم،مجدد از اینکه بعد از برگزاری انتخابات نتوانستم بدلیل ضرورت حضور در مجلس و بحث بودجه خدمتتان باشم پوزش طلبیده و از زحمات و حضور

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،غلامرضا تاجگردون ،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در تازه ترین پست اینستاگرامی اش نوشت:با سلام به حضور همشهریان عزیز و موکلین محترمم،مجدد از اینکه بعد از برگزاری انتخابات نتوانستم بدلیل ضرورت حضور در مجلس و بحث بودجه خدمتتان باشم پوزش طلبیده و از زحمات و حضور گرمتان در صحنه انتخابات تشکر می کنم.

 حجم پیامکهای شما عزیزان آنقدر بالا و زیاد بود و به عدد پانزده هزار رسید و امکان پاسخگویی به شما عزیزان نبود که در این زمینه نیز پوزش می طلبم.

از مردم عزیز خواهشمندم دوران رقابت انتخاباتی را تبدیل به دوران رفاقت کرده و زمینه را برای خدمت بهتر فراهم سازید و امیدوارم دیگر کاندیداهای محترم نیز در این زمینه همراهی کرده و نتیجه انتخابات را پیروزی نظام و مردم بدانید و همیشه بدانیم هر انتخاباتی فقط یک پیروز دارد.

ویروس کرونا شرایط نامناسبی برای کشور بوجود آورده است و قاعدتا امکان حضور در مجامع و بین مردم وجود ندارد و اینجانب نیز بدلیل موضوع بودجه ناگزیر به ماندن در تهران هستم و بدین لحاظ از حضورتان عذر خواهی میکنم .

 این ویروس جز با همراهی و رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم قابل کنترل نیست و یقین دارم همشهریان عزیزم در این زمینه دقت لازم را به عمل خواهند اورد و سرآمد خواهند شد .

 آرزوی شفای عاجل برای بیماران عزیز را داریم و از خداوند متعال خواستاریم در رفع این بلا ملت عزیز ایران را یاری دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی