تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 فوریه 2020 - 14:08
کد خبر : 14292

شور انتخاباتی وآغاز خلق حماسه حضوردرگام دوم انقلاب

شور انتخاباتی وآغاز خلق حماسه حضوردرگام دوم انقلاب

آفتاب دنا – سید ولی موسوی /// در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ها ی سه گانه استان کهگیلویه و بویراحمد شور و هیجان انتخاباتی در ایام تبلیغات به اوج خود رسید و خوشبختانه با رعایت روح اخلاق مداری و قانونگرایی از سوی کاندیدا و هواداران آنها تاکنون اتفاق ناگواری رخ نداده است.

آفتاب دنا – سید ولی موسوی /// در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ها ی سه گانه استان کهگیلویه و بویراحمد شور و هیجان انتخاباتی در ایام تبلیغات به اوج خود رسید و خوشبختانه با رعایت روح اخلاق مداری و قانونگرایی از سوی کاندیدا و هواداران آنها تاکنون اتفاق ناگواری رخ نداده است.

حفظ حرمتها و رعایت ادب و احترام در این دوره بیشتر مورد توجه کاندیدا قرار گرفته بود و همه تلاش می کردند ضمن پاسخگویی به شبهات برنامه ها و توانمندیهای خویش را در ایام تبلیغات برای مردم معرفی نمایند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس همواره پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران بوده است که انشاالله در این دوره با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و جهان و توطئه های دشمنان حضور مردم انقلاب را بیمه خواهد خواهد.

در همه انتخابات‌هایی که تاکنون از روز اول پیروزی انقلاب در کشور برگزار شده، استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث حماسه حضور در پای صندوق‌های رأی و شورآفرینی انتخاباتی جز استان‌های اول تا سوم در کشور بوده و از حیث مشارکت گاه در چندین انتخابات در کل کشور رتبه اول حضور از آن استان بوده است.

کیست که نداند مهیج‌ترین زمان در استان کهگیلویه و بویراحمد از شهر یاسوج مرکز استان گرفته تا دور افتاده‌ترین روستاها در زیلایی، ایام منتهی به انتخابات است.

به لطف خداوند در این دوره نیز قطعا شاهد حضور حداکثری مردم ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد پای صندوق های رای خواهیم بود تا برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم فهیم ونجیب این دیار پرگهر رقم بخورد.

استان کهگیلویه و بویراحمد شامل سه حوزه انتخابیه گچساران و باشت، کهگیلویه بزرگ و همچنین بویراحمد و دناست که مردم در دوم اسفندماه در معرض انتخابی بزرگ قرار گرفته اند.

کاندیدهای شاخص در این دوره در حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا که بیشتر مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند شامل آقایان مهدی روشنفکر، محمد بهرامی ، نادر منتظریان و غلام محمد زارعی  می باشد .

در حوزه انتخابیه گچساران آقایان غلامرضا تاجگردون ،سید قدرت حسینی ،اردلان زینل زاده و هومان عسکری از اقبال بیشتری برخورداند.

در حوزه انتخابیه کهگیلویه با انصراف رضا دهبانی‌پور رقابت اصلی بین عدل هاشمی پور و حجت السلام محمد موحد خواهد بود ضمن اینکه فرزاد نجات نیا به عنوان کاندیدای جوان نیز در معرض انتخاب مردم قرار دارند.

به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد همه تمهیدات لازم برای اجرای انتخاباتی باشکوه و عابرومند و حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است و حتی در شمارش آراء نیز آرای هر کاندید دو بار شمارش و بعد از تطابق با حضور اعضای صندوق صورتجلسه خواهد شد تا هیچ شبهه ای باقی نماند.

ناظران شورای نگهبان نیز از آرای مردم به خوبی صیانت خواهند کرد و مسئولان قضایی وانتظامی  نیز با رصد اوضاع  و برقرای امنیت هر گونه اقدام را زیر نظر خواهند داشت وقاطعانه برخورد خواهند کرد.

امیدواریم با تدابیر عالمانه استاندار فرهیخته و دیگر مسئولان ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد در دوم اسفندماه مردم  این دیار با حضور بی بدیل در پای صندوق های رای  نمایندگانی دلسوز ،شایسه ،مردمی و وفادار به انقلاب ، ارزشها و آرمانهای امام راحل روانه خانه ملت نمایند تا بتوانند در گام دوم انقلاب همگام با سایر منتخبین ملت گامی در راه حل مشکلات کشور با وضع قوانین مناسب بردارند که منجر به بالا رفتن سطح رفاه ومعیشت  هموطنان عزیز در اقصی ایران عزیز شود.

و اما نکته مهم بعد از اعلام نتایج انتخابات تمکین کاندیدا و هواداران فهیم آنان به رای مردم و قانون هست و اگر ایرادی در زمینه فرآیند انتخابات و مشکلات آن وجود داشته است می توانند از طریق مجاری قانونی  پیگیری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی