تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فوریه 2020 - 0:15
کد خبر : 14283

زنان شایسته در پست های مدیریتی قرار می گیرند

زنان شایسته در پست های مدیریتی قرار می گیرند

آفتاب دنا : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند، گفت: باتوجه به وجود زنان توانمند در استان و براساس راهبرد دولت زنان شایسته در کهگیلویه و بویراحمد صاحب پست های مدیریتی خواهند شد. به گزارش آفتاب دنا : نادیا صداقت در

آفتاب دنا : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند، گفت: باتوجه به وجود زنان توانمند در استان و براساس راهبرد دولت زنان شایسته در کهگیلویه و بویراحمد صاحب پست های مدیریتی خواهند شد.

به گزارش آفتاب دنا : نادیا صداقت در آئین جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن که با حضور استاندار و تعدادی از بانوان در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: نگاه اسلام به زن، کریمانه است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تغییر نگرش نسبت به زن پس از انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت و امروزه بانوان ایرانی دوشادوش مردان برای توسعه کشور گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عدالت جنسیتی توجه ویژه داشت، بیان کرد: این موضوع اکنون یکی از راهبردهای اساسی دولت است.

صداقت خاطرنشان کرد: زنان اکنون نه به عنوان یک مادر و مربی بلکه به عنوان یک مدیر وظایف مادرانه خود را نیز انجام می دهند و این موضوع تنها یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه زنان صاحب ۳۰ درصد کرسی های مدیریتی می شوند، ابراز کرد: در حال حاضر ۴ سفیر، ۵۳ نفر معاون وزیر و ۱۴ معاون استاندار از جامعه بانوان در سطح کشور مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل بانوان استانداری با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های پیشگام در انتصاب زنان به عنوان معاون استاندار بود، بیان کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد قرارگرفتن بانوان در پست های عالی مدیریت استان باشیم.

صداقت با اشاره به تلاش و پیگیری برای ارتقای جایگاه زنان استان، گفت: براساس دستور استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان موظفند تا پایان اسفندماه نسبت به انتخاب یک معاون زن در بدنه سیستم اداری خود اقدام کنند.

گفتنی است این آئین به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و دختران ورزشکار در این مراسم به اجرای حرکات نمادین ورزشی پرداختند.

در این آئین از مشاوران بانوان دستگاه های اجرائی استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی