تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 فوریه 2020 - 17:01
کد خبر : 14241

سونامی ندای وحدت در سرزمین برف و آفتاب همه را به رعایت اخلاق در انتخابات فرا می خواند.

سونامی ندای وحدت در سرزمین برف و آفتاب همه را به رعایت اخلاق در انتخابات فرا می خواند.

آفتاب دنا :روح حاکم بر جریان ندای وحدت تقویت همبستگی و انسجام سیاسی و اجتماعی برای حرکت به سوی طلوع فردایی روشن است و هرکسی را که به مرزبندیهای طایفه ای دامن بزند از خود نمی داند و آن را ضد توسعه و پیشرفت قلمداد می کند.

 آفتاب دنا -سید ابراهیم موسوی /// در روزهای خوب پیروزی ماه بهمن که یاداور خاطرات شیرین وبیادماندنی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است شور و شوق انتخاباتی نیز در آستانه آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی نیز رنگ بوی تازه ای گرفته است.

جریان ندای وحدت که در سال ۹۴ با حضور جمعی از نخبگان و دانشگاهیان شهرستانهای بویراحمد و دنا برای کمک به قطار توسعه و پیشرفت این دیار شکل گرفت در این انتخابات از حاج مهدی روشنفکر که از نیروهای انقلابی ،متدین ،خوشنام وتوانمند و از چهره های علمی ودانشگاهی است حمایت نموده است.

جریان ندای وحدت همانگونه که از اسم آن پیداست به دنبال وحدت و همگرایی همه جریانها ،طوایف ونیروهای دلسوز برای کمک به آبادانی و توسعه این دیار است.

جریان ندای وحدت با برنامه ریزی اصولی ومدون و استفاده از نظرات همه نخبگان و اقشار مختلف مردم به فراتر از مرزهای جغرافیایی و طایفه ای می اندیشد و هر گونه مرزبندی و خط کشی را رد می کند .

زمان انتخابات فرصت مناسبی است تا کاندیدها برنامه های خویش را به مردم عرضه نمایند،تا مردم با آگاهی وشناخت از برنامه ها آزادانه رای خویش را به صندوق های رای بیندازند.

کاندید جریان ندای وحدت همه کاندیدا و هواداران آنها را به رعایت اخلاق و حفظ حرمتها دعوت می نماید و بستر انتخابات در گام دوم انقلاب را بستری برای انتخابات آگاهانه مردم برای شتاب گرفتن چرخهای توسعه و تعالی جامعه می داند.

جریان ندای وحدت،  حفظ اصول وارزشهای جامعه  مبتنی بر آموزه های دینی و آرمانهای بلند امام راحل  و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را یک اصل می داند ودر آستانه آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیدا همه را به حفظ این اصول وپرهیز از بداخلاقی های سیاسی ومرزبندی های کاذب فرا می خواند.

روح حاکم بر جریان ندای وحدت تقویت همبستگی و انسجام سیاسی و اجتماعی برای حرکت به سوی طلوع فردایی روشن است و هرکسی را که به مرزبندیهای طایفه ای دامن بزند از خود نمی داند و آن را ضد توسعه و پیشرفت قلمداد می کند.

همه طوایف و اقوامی که در این اقلیم وجغرافیای ایران عزیز در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستانهای بویراحمد ودنا زندگی می کنند همه زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همه با هر سلیقه و گرایشی که دارند به سربلندی ایران عزیز و توسعه می اندیشند که جریان ندای وحدت متشکل از همه کسانی است که به توسعه می اندیشند خط مشی و برنامه های این جریان را قبول دارند که دراین انتخابات نیز با عرضه برنامه ها و شعارهای  خویش  تلاش می کند به پشتوانه رای مردمی مسیر را برای توسعه این دیار و حل مشکلات و آلام مردم هموار نماید.

انتظار می رود کاندیدای محترم  و هواداران آنها ازدامن زدن به مسائل طایفه ای و تخریب رقیبان خودداری نمایند که قطعا با ارائه برنامه ها مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

 به امید رعایت اخلاق و حفظ اصول وارزشهای اسلامی و انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در گام دوم انقلاب وشکل گیری مجلسی کارآمد وقوی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی