تاریخ انتشار : جمعه 7 فوریه 2020 - 0:45
کد خبر : 14222

افتتاح چهارمین جشنواره ملی برفی دنا در یاسوج

افتتاح چهارمین جشنواره ملی برفی دنا در یاسوج

آفتاب دنا : آیین افتتاح چهارمین جشنواره ملی برفی دنا امروز در پیست اسکی کاکان یاسوج برگزار شد. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان در این آیین گفت: جشنواره ملی برفی دنا در تقویم وزارت میراث فرهنگی به ثبت رسیده و سالانه در یاسوج برگزار می شود. مجید صفائی با تاکید بر توریسم

آفتاب دنا : آیین افتتاح چهارمین جشنواره ملی برفی دنا امروز در پیست اسکی کاکان یاسوج برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان در این آیین گفت: جشنواره ملی برفی دنا در تقویم وزارت میراث فرهنگی به ثبت رسیده و سالانه در یاسوج برگزار می شود.

مجید صفائی با تاکید بر توریسم ورزشی، ایجاد تحرک اقتصادی در استان، معرفی صنایع دستی، احصا مشکلات حوزه گردشگری و تلاش برای رفع آنها، توسعه گردشگری روستایی و عشایری و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین مردم را از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره برفی دنا عنوان کرد

.استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: کهگیلویه و بویراحمد به استان چهارفصل و پایتخت طبیعت ایران مشهور است و باید از این فرصت خدادادی در حوزه گردشگری برای توسعه استان بهره برد.

حسین کلانتری افزود: باید جشنواره ورزش‌های زمستانی را در کهگیلویه و بویراحمد توسعه دهیم به طوری که ارزش و جایگاه ملی و بین‌المللی پیدا کند و شاهد برگزاری مسابقات مختلف در این استان باشیم.

چهارمین جشنواره ملی برفی دنا روز جمعه۱۸ بهمن با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف مسابقه تندیس‌های برفی، مسابقه اسکی نمایشی و اسنوبرد، مسابقه اسکی، مسابقه برف‌پیمایی و مسابقه عکاسی(شکار لحظه‌ها) به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی