تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 فوریه 2020 - 23:53
کد خبر : 14206

اجرای المپیاد ورزشی، حیات پویا و ورزش صبحگاهی ازطرح های نشاط آور در مدارس /۸ سالن ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد در دست ساخت است

اجرای المپیاد ورزشی، حیات پویا و ورزش صبحگاهی ازطرح های نشاط آور در مدارس /۸ سالن ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد در دست ساخت است

دکترفریبا حسینی کسب مقام اول کشور در زمینه الگوهای برتر تدریس در مقطع ابتدایی، کسب عنوان کاپ اخلاق در مسابقات بومی محلی توسط دانش آموزان پسر، مقام اول کشوری تیم دادرس پسران، مقام دوم کشوری تیم دادرس دختران را ازجمله افتخارات و عملکرد موفق حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بیان کرد.

آفتاب دنا : معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از در دست احداث بودن ۸ سالن ورزشی در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، دکتر فریبا حسینی در نشست خبری با  خبرنگاران به مناسبت دهه فجر با تشریح فعالیتهای حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش  وپرورش گفت: دهه پر فروغ فجر یادآور اراده و عزم ملت برای فرداهای بهتر و یکدلی ؛ همدلی و همراهی در جهت مراقبت دائمی از دستاوردهای انقلاب است.

 وی دهه مبارک فجر که طلیعه آزادی ملت، محو استبداد و واپس زدن استعمار است را به ملت شریف ایران تبریک گفت و با تقدیر و تشکر از تلاش گران عرصه قلم و اندیشه که سعی در برافروختن چراغ آگاهی مردم دارند، اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسوولین و مردم هستند که بدون غرض وقایع روزانه را در اختیار مردم قرار می دهند و آنها را نسبت به مسایل اگاهی می دهند.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در برهه حساسی هستیم و دشمنان انقلاب در پی اخلال در جامعه و اختلاف بین مردم و مسوولین هستند انتظار می رود اصحاب رسانه از نشر اخباری که باعث تشویش اذهان عمومی می شود خوداری کنند.

احداث ۱۲ زمین چمن ورزشی با اولویت مدراس پسرانه در مدارس جدید التاسیس

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری در اجرای برنامه ها داشته ایم، گفت: در سال جاری قرار است در مدارس جدید التاسیس ۱۲ زمین چمن ورزشی با اولویت مدراس پسرانه ایجاد کنیم.

حسینی بیان کرد: با ریزانی ها و پیگیری های که از طرف مدیر کل و معاونت تربیت بدنی انجام شد توانستیم اعتباری بیش از یک میلیارد تومان برای سالن غذاخوری در مجموعه ورزشی شهید صیاد شیرازی دریافت کنیم.

تامین وسایل ورزشی مصرفی مدارس شهرستانها و مناطق با  اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان

حسینی، تربیت بدنی را یک نوع فرایند تعلیم و تربیت و یکی از ارکان مهم سلامتی و نشاط دانست و گفت:یکی از ویژگی سند تحول بنیادین واقع بینی و عمل گرایی است که در این سند توجه خاصی به ساحات زیستی و بدنی شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۷۰۰ میلیون تومان وسایل ورزشی مصرفی را خریداری و در اختیار مدارس شهرستانها و مناطق قرار دادیم گفت: ۱۶۰ میلیون تومان لباس ورزشی نیز برای معلمان تربیتی و مربیان بهداشت خریداری و در اختیار آنها قرار دادیم.

۸ سالن ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد در دست ساخت است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در  ادامه گفت: ۳۷ سالن ورزشی سرپوشیده درآموزش و پرورش به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده دانش‌آموزان قرار گرفته است

وی افزود:۸ سالن ورزشی در سطح استان در حال ساخت هست که تلاش می شود در سال‌های آتی به بهره‌برداری برسند.

حسینی خاطرنشان کرد: ۳ زمین چمن طبیعی در حوزه اموزش و پرورش وجود دارد که دو چمن در حال ساخت است، دو مورد هم زمین چمن مصنوعی مورد بهره‌برداری قرار گرفته  است‌.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد ، فضای سرپوشیده آموزش و پرورش را   ۲۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع و فضای روباز را ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: سرانه فضای سرپوشیده ۲۰ صدم مترمربع است و فضای روباز ۴۷ هزار صدم متر مربع است.

او در خصوص شاداب سازی مدارس گفت: برنامه های المپیاد ورزشی، حیات پویا و ورزش صبحگاهی از جمله طرح های نشاط آور است که در مدارس اجرا می شود.

کسب مقام اول کشور در زمینه الگوهای برتر تدریس  وتیم دادرس در سطح ملی

حسینی کسب مقام اول کشور در زمینه الگوهای برتر تدریس در مقطع ابتدایی، کسب عنوان کاپ اخلاق در مسابقات بومی محلی توسط دانش آموزان پسر، مقام اول کشوری تیم دادرس پسران، مقام دوم کشوری تیم دادرس دختران را ازجمله افتخارات و عملکرد موفق حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بیان کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش در پایان گفت: روز یک شنبه ۲۰ بهمن ماه مسابقات ورزشی دهه فجر استان با نام و یاد سردار شهید سلیمانی در دو بخش دختران و پسران افتتاح می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی