تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 ژانویه 2020 - 23:26
کد خبر : 14157

رسانه ها در جهت اتحاد و انسجام جامعه تلاش کنند/ فعالیت ۸۴ پایگاه خبری و ۱۲۵ نشریه در کهگیلویه و بویراحمد

رسانه ها در جهت اتحاد و انسجام جامعه تلاش کنند/ فعالیت ۸۴ پایگاه خبری و ۱۲۵ نشریه در کهگیلویه و بویراحمد

محمدعلی پیرسبزی روشنگری اصحاب رسانه را کمک بزرگی به منظور تعامل با مسئولان دانست و یادآور شد: با اطلاع رسانی شفاف رسانه ها مردم می توانند انتخاب درستی نیز داشته باشند.

آفتاب دنا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها خواست در جهت اتحاد و انسجام جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، محمدعلی پیرسبزی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انقلاب اسلامی دستاورد ارزشمند امام راحل عظیم الشان بود و ما وظیفه داریم که اندیشه های پیر جماران را برای نسل های انقلاب تبیین کنیم.

وی افزود: دشمنان وقتی از راه نظامی نتوانستند به کشورمان حمله کنند، جنگ نرم، اطلاعاتی و سایبری را راه انداخته اند و به مردم اخبار و اطلاعات غلط می دهند.

پیر سبزی تصریح کرد: در روزگاری که تعداد فیک نیوزها زیاد است، با بمباران افکار و اطلاعات غلط انتقال می‌دهند و نقش رسانه‌ها در مقابله با چنین جریان‌هایی محسوس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روشنگری اصحاب رسانه را کمک بزرگی به منظور تعامل با مسئولان دانست و یادآور شد: با اطلاع رسانی شفاف رسانه ها مردم می توانند انتخاب درستی نیز داشته باشند.

وی از اصحاب رسانه ها خواست جهت روشنگری مردم و ارائه اخبار درست و موثق در جهت اتحاد و انسجام جامعه تلاش کنند.

فعالیت ۸۴ پایگاه خبری و ۱۲۵ نشریه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از فعالیت ۸۴ پایگاه خبری در استان خبر داد و گفت: پنج روزنامه، شش هفته نامه، ۱۳ نمایندگی خبرگزاری و ۴۰ نمایندگی روزنامه در استان فعال است.

پیر سبزی با بیان اینکه ۱۲۵ نشریه در استان داریم، ابراز کرد: ۱۲۰ نفر نیز عضو خانه مطبوعات استان هستند.

برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، به برنامه های مهم این اداره کل در ایام الله دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق سنوات گذشته در ایام دهه فجر برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

پیرسبزی اضافه کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران و سایر شهرستان ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره موسیقی فجر را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب نیز در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی