تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 ژانویه 2020 - 23:05
کد خبر : 14148

تقویت شورونشاط سیاسی وایجاد فضای سالم اطلاع رسانی وپرهیزازانتشارمطالب غیرصحیح پیرامون انتخابات رویکرد رسانه ها باشد/۱۶۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در ۸۰۷ شعب اخذا رای

تقویت شورونشاط سیاسی وایجاد فضای سالم اطلاع رسانی وپرهیزازانتشارمطالب غیرصحیح پیرامون انتخابات رویکرد رسانه ها باشد/۱۶۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در ۸۰۷ شعب اخذا رای

احد جمالی تاکید کرد: جامعه رسانه ای استان از مطالب غیرصحیح پیرامون مسائل انتخابات به شدت پرهیز کنند و با صداقت و عینیت، حفظ رازداری و امانت‌ داری و دوری از غوغا سالاری رسانه ‌ای و حفظ حریم خصوصی نامزدهای انتخاباتی به مسائل بپردازند.

آفتاب دنا : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد با رعایت اصول و مبانی، وضعیت اطلاع رسانی در عرصه انتخابات در بهترین شرایط قرار گیرد به طوری که تقویت شور و نشاط سیاسی را در استان ایجاد نماید.

احد جمالی با بیان اینکه، رسانه ها نخبه های فرهنگی هستند و با انگیزه و هدف به این عرصه پا گذاشته اند، افزود: رسانه ها می دانند که همه مسائل جامعه مبنای فرهنگی دارد و آنجایی که نیازی احساس می شود براساس منافع و مصالح ملی وارد عمل شده و به بررسی ضعف ها و تقویت نقاط قوت می پردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه به دلیل شور و شعور سیاسی بالای مردم استان مشکل مشارکتی در عرصه انتخابات نداریم، تصریح کرد: اما همه وظیفه داریم که شرایط امن، سالم و توام با آرامش را برای حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای فراهم سازیم.

احد جمالی به شیوه عملگرایی رسانه در سرعت، دقت و صحت اخبار و اطلاعات تاکید کرد و اظهار داشت: حمایت از رسانه را تکلیف و وظیفه خود می دانم و به پاسخگو بودن مسئولین تاکید دارم چرا که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی حق مردم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به پایبندی نامزدهای انتخاباتی، لیدرها و هواداران آنها به قانون و حریم ها تاکید کرد و گفت: در حوزه انتخابات با کسانی که از خط قرمزها عبور کنند و حرایم را رعایت نکنند برخورد جدی و قانونی می شود، همانطوری که با برخی ها با جدیت برخورد شده است.

احد جمالی با بیان اینکه افرادی هم به دلیل تخلفات انتخاباتی تا پایان انتخابات بازداشت هستند افزود: تذکرات لازم به صورت تلفنی و حضوری به داوطلبان داده شد و با هیچ نامزد انتخاباتی تعارفی نداریم چون برای ما قانون مهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه امنیت مردم از همه چیز برای ما مهمتر است، عنوان کرد: تخلفات انتخاباتی و متینگ‌ها رصد می شود و بر حسب قانون با متخلفان برخورد می گردد.

جمالی گفت: به دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم و در این راستا با تمام توان گام برمی داریم.

رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه دید امنیتی در مواجه با اصحاب رسانه نداریم، اظهار کرد: رسانه‌هایی در استان فرایند شناسنامه دار شدن را طی کرده اند و از سایر رسانه‌ها نیز درخواست داریم بر اساس چارچوب قوانین برای شناسنامه دار شدن اقدام کنند.

احد جمالی با بیان اینکه در حوزه رسانه نقدهای سازنده را با آغوش باز می پذیریم تاکید کرد: صاحبان رسانه نیز حرایم را بدانند و اخلاق و بایدها و نبایدهای رسانه ای در حوزه آگاهی بخشی به خصوص در عرصه انتخابات را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین و جامعه رسانه دینی باید در یک نظام اسلامی در مسیر ارزش‌های الهی، اخلاقی، قرب الهی حرکت و گام نهند تاکید کرد: احساس مسئولیت‌، شجاعت و شرافت حرفه ‌ای، تبیین واقعیات و عدم تحریف در مسائل و دستیابی به اطلاعات سازنده و مفید حق مسلم جامعه است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تاکید کرد: جامعه رسانه ای استان از مطالب غیرصحیح پیرامون مسائل انتخابات به شدت پرهیز کنند و با صداقت و عینیت، حفظ رازداری و امانت‌ داری و دوری از غوغا سالاری رسانه ‌ای و حفظ حریم خصوصی نامزدهای انتخاباتی به مسائل بپردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر مجموعه عوامل اجرایی یازدهیمن دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ماه امسال هستند گفت: ۸۰۷ شعب اخذا رای ثابت و سیار، شهری و روستایی اقدام به جمع آوری آرای مردم استان می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی