تاریخ انتشار : دوشنبه 6 ژانویه 2020 - 9:50
کد خبر : 14076

مراسم تشییع روحانی مصلح کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام بهشتی ۱۷دیماه برگزار می شود.

مراسم تشییع روحانی مصلح کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام  بهشتی ۱۷دیماه برگزار می شود.

آفتاب دنا: مراسم تشییع و تدفین روحانی مصلح و برجسته استان کهکیلویه و بویراحمد حجت الاسلام حاج شیخ صدر الله بهشتی ۱۷ دیماه برگزار می شود. به گفته یکی از اعضای بیت داغدار حجت الاسلام بهشتی این مراسم در روز سه شنبه ۱۷ دیماه راس ساعت ۱۳ از شرف آباد به سمت امام زاده بی

آفتاب دنا: مراسم تشییع و تدفین روحانی مصلح و برجسته استان کهکیلویه و بویراحمد حجت الاسلام حاج شیخ صدر الله بهشتی ۱۷ دیماه برگزار می شود.

به گفته یکی از اعضای بیت داغدار حجت الاسلام بهشتی این مراسم در روز سه شنبه ۱۷ دیماه راس ساعت ۱۳ از شرف آباد به سمت امام زاده بی خاتونیین مارگون برگزار می شود.

گفتنی است : حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ صدرالله بهشتی از روحانیون با سابقه استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان بویراحمد دیشب به سبب بیماری درسن ۸۰ سالگی پس از عمری پربرکت و خدمت به همنوعان  در بیمارستان  شهید بهشتی یاسوج دار فانی را وداع گفت.

پایگاه خبری آفتاب دنا رحلت این عالم روحانی ،صریح الهجه وصادق الکلام حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ صدرالله بهشتی که از روحانیون ساده زیست ومروج دین واخلاق بود را به حوزه‌های علیمه، خانواده محترم بهشتی ، جمیع بستگان ، طایفه مشایخ و ارادتمندان ایشان  تسلیت عرض نموده و برای روح آن مرحوم از درگاه یکتای بی همتا علو درجات مسئلت می نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی