تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 ژانویه 2020 - 0:45
کد خبر : 13998

تجلیل از پرستاران برگزیده استانی و همایش بزرگ پیاده روی خانواده به مناسبت روز پرستار

تجلیل از پرستاران برگزیده استانی و همایش بزرگ پیاده روی خانواده به مناسبت روز پرستار

سید رضا رمضانی گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار مراسم تجلیل از پرستاران برگزیده سال ۹۸ در روز ۱۶ دیماه ساعت ۸ صبح در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

آفتاب دنا : رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان های بویر احمد و دنا از برگزاری همایش تجلیل از پرستاران برگزیده استانی خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید رضا رمضانی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب پرچمدار کربلا و روز پرستار به جامعه بزرگ و خدوم پرستاری در اقصی نقاط ایران اسلامی بالاخص پرستاران پرتلاش و فهیم در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار مراسم تجلیل از پرستاران برگزیده سال ۹۸ در روز ۱۶ دیماه ساعت ۸ صبح در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

وی همچنین از همایش بزرگ پیاده روری خانوادگی به مناسبت این روز خجسته خبر داد وگفت: همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۱۳ دیماه ساعت ۸ صبح  از میدان کوهنورد در شهر یاسوج آغاز می شود.

رمضانی به جمله ای از مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت شغل پرستاری  اشاره کرد وگفت: معظم له فرموده اند پرستار فرشته رحمت برای بیمار است که این جمله پرمعنا نشان می دهد همه باید قدردان جامعه بزرگ پرستاری باشیم .

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان های بویر احمد و دنا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری  گفت: پرستاران در کنار پزشکان برای نجات جان بیماران تلاش می کنند که به عنوان عنصر حیاتی در نظام سلامت  و در صف اول درمان و امدادرسانی قرار دارند.

رمضانی از تلاش هیئت مدیره نظام پرستاری برای پیگیری مطالبات پرستاران خبرداد وگفت: تلاشهای خوبی توسط معاونت درمان وسازمان نظام پرستاری در حال انجام هست که امیدواریم با تعامل وهمکاری بتوانیم زمینه رفاه بیشتر پرستاران عزیز را فراهم نماییم.

وی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از همکاری خوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با هیئت مدیره نظام پرستاری گفت: ریاست محترم دانشگاه جهت پرداخت بخشی از مطالبات پرستاران قول مساعد دادند واعلام نمودند جشن باشکوهی در شان جامعه پرستاری به مناسبت گرامیداشت این روز خجسته برگزار خواهد شد که جای تقدیر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی