تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 دسامبر 2019 - 19:04
کد خبر : 13943

اهل معامله و سیاست‌زدگی نبودم / کنایه افشارمهر به یکی از نمایندگان؛ممنونم که تلاش کردید من نباشم! / رسالت سازمان بهزیستی پیشگیرانه است/ سازمان بهزیستی کشور باید به صورت میدانی به حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کند

اهل معامله و سیاست‌زدگی نبودم / کنایه افشارمهر به یکی از نمایندگان؛ممنونم که تلاش کردید من نباشم! / رسالت سازمان بهزیستی پیشگیرانه است/ سازمان بهزیستی کشور باید به صورت میدانی به حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کند

سرپرست سابق اداره‌کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اهل معامله و سیاست‌زدگی نبودم ابراز کرد: از تلاش‌های نماینده محترم که تلاش داشتند ما در این مسئولیت نباشیم، تشکر می‌کنم.

آفتاب دنا : آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

سرپرست سابق اداره‌ کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین  ضمن بیان گزارشی از فعالیتهای سازمان بهزیستی در یکسال گذشته گفت: طبق آیین ها تودیع و معارفه به ارقام و عملکرد اشاره می کنم اگر کار مفید و تلاشی صورت گرفته مدیون همکاران بوده است.

آیت افشارمهر با بیان اینکه در بحث اشتغال پایدار روستایی در سطح کشور مقام نخست را کسب کردیم، اظهار داشت: در سال ۹۷ همه جامعه هدف این اداره‌کل با حمایت دولت از مستمری بهره‌مند شدند.

وی گفت: جهت پیشگیری از فساد اداری صددرصد پرداخت‌های مالی در حوزه تحول اداری و فناوری آی‌.تی سازمان بهزیستی به صورت سیستمی بوده است.

سرپرست سابق اداره‌ کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی دچار مشکل بود و با توجه به افزایش هزینه‌ها، مددجویان قادر به پرداخت این هزینه‌ها نبودند که با پیگیری‌های انجام شده این مشکل برطرف شد.

سرپرست سابق اداره‌کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اهل معامله و سیاست‌زدگی نبودم ابراز کرد: از تلاش‌های نماینده محترم که تلاش داشتند ما در این مسئولیت نباشیم، تشکر می‌کنم.

افشار مهر از تعامل و همکاری  دکتر کلانتری استاندار محتر استان ، نمایندگان کهگیلویه و گچساران  تقدیر وتشکر کرد وگفت: برای آقای دکتر مرادی در این مسئولیت خطیر آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.

سازمان بهزیستی کشور باید به صورت میدانی به حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با بیان اینکه کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مناسبی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان انجام شده، گفت: سازمان بهزیستی کشور و استان باید به صورت میدانی به حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کند تا شاهد کاهش این آسیب‌ها باشیم.

احد جمالی از مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خواست توجه بیشتری به موفقیت نیروهای ستادی و شهرستانی داشته باشد و با تعامل و همکاری همه‌جانبه به توسعه و پیشرفت استان کمک کند.

پیشگیری از دو میلیون نفر تنبلی چشم با اجرای طرح پیشگیری

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور هم در این آیین با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور با ۲۲ هزار نیروی انسانی وظیفه خطیر و سنگینی را بر عهده دارد، گفت: باوجود وظایف دشوار کارکنان این سازمان، حقوق و مزایای آنها بسیار پایین است و این سازمان به لحاظ میزان مزایا جزو دو دستگاه اجرایی آخر کشور است.

کاظم نظم‌ده از افزایش ۵۰ درصدی حق شغل کارکنان بهزیستی کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با تحقق این موضوع، حقوق و مزایای کارمندان این سازمان به طور چشمگیری بهبود می‌یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون گام‌های خوبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نارسایی‌ها برداشته شده و طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرا شده است، گفت: طرح پیشگیری از تنبلی چشم «آمبلیوپی» از مهم‌ترین این طرح‌ها بوده که از تنبلی چشم در دو میلیون نفر جلوگیری کرده است.

رسالت سازمان بهزیستی پیشگیرانه است

مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین رسالت سازمان بهزیستی را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و عنوان کرد: به برکت نظام اسلامی خدمات ارزشمندی در این سازمان انجام شده است.

محسن مرادی با بیان اینکه در خدمت به جامعه هدف برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارهای خوبی صورت گرفته است، افزود: امروز جامعه به سمتی رود که آسیب‌ها کمتر باشد و همانطور که رسالت پیشگیرانه است، هر زمان که آسیبی رخ داد وظیفه داریم برای مدیریت و حل آن تلاش کنیم تا مشکلات به حداقل برسد.

مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: از حسن اعتماد استاندار در رابطه با بنده و همچنین از آیت‌الله ملک‌حسینی و نماینده بویراحمد و دنا  تقدیر و تشکر می‌کنم.

در پایان این آیین از خدمات آیت افشارمهر تقدیر و محسن مرادی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی