تاریخ انتشار : جمعه 27 دسامبر 2019 - 16:00
کد خبر : 13938

خداحافظی وطلب حلالیت امام جمعه یاسوج از مردم / در روزهای آینده امام جمعه جدید شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد منصوب خواهد شد.

خداحافظی  وطلب حلالیت امام جمعه یاسوج از مردم /  در روزهای آینده امام جمعه جدید شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد منصوب خواهد شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید علی اصغر حسینی پس از ۲۶ از سمت امامت جمعه یاسوج به دلیل کهولت سن و بیماری کنارگیری کرد.

آفتاب دنا : حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی پس از ۲۶ سال از سمت امامت جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کناره‌گیری کرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید علی اصغر حسینی پس از ۲۶ سال از سمت امامت جمعه یاسوج به دلیل کهولت سن و بیماری کنارگیری کرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علی اصغر حسینی امروز جمعه ۶ آذرماه آخرین امامت جمعه شهر یاسوج را اقامه کرد و در پایان از مردم این شهر و تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد طلب حلالیت کرده و خداحافظی کرد.

وی از تمامی عوامل برگزاری آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه شهر یاسوج در طول ۲۶ سال گذشته قدردانی کرد و گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه کنونی دهدشت در روزهای آینده به عنوان امام جمعه جدید شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد منصوب و آغاز بکار خواهد کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی بود که نماینده ولی فقیه و امامت جمعه مرکز استان را دو نفر بر عهده داشتند در حالی در شهرها و استان‌های دیگر اینگونه نیست و هر دو مسئولیت بر عهده یک نفر است.

وی با بیان اینکه آئین نماز جمعه یک عبادت سیاسی بوده و هدیه الهی به ملت ایران است که باید قدردان آن بود و حضور گسترده در آن داشت، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های اصلی مقابله با دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های آنان برگزاری باشکوه آئین نماز جمعه است.

حسینی خانواده آیت ‌الله ملک حسینی را از خانواده‌های مذهبی و روحانی این استان دانست و افزود: مردم نیز همواره وفاداری و حق شناسی خود را نسبت به آنان نشان داده‌اند و نمونه بارز آن حضور باشکوه در آئین تشییع پیکر آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی بود.

وی تاکید کرد: به آیت الله ملک حسینی درخواست امام جمعه شهر یاسوج را داشتند اما بنا به دلایلی نپذیرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی