تاریخ انتشار : جمعه 27 دسامبر 2019 - 1:11
کد خبر : 13919

برگزاری انتخابات در کمال بی طرفی و امانت داری مبنای عمل مجریان انتخابات است

برگزاری انتخابات در کمال بی طرفی و امانت داری مبنای عمل مجریان انتخابات است

حسین کلانتری بار دیگر با حساسیت ، تعهد و مسئولیت پذیری در حراست و صیانت از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس تاکید و البته با بخشداران و معاونان فرمانداران نیز همچون هشت فرماندارش در نشست ۹ آذرماه سال جاری برای تحقق آن اتمام حجت کرد.

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزاری یک انتخابات بی طرفانه، امانت دارانه و در سلامت و امنیت کامل را بار دیگر هدف ، راهبرد ، مبنا و در عین حال تکلیف اصلی مجریان و متولیان انتخابات در این استان دانست و تاکید کرد: بدون شک فرمانداران و بخشداران بیش از همه پیشگام و در خط مقدم تحقق این امر مهم قرار دارند.

حسین کلانتری بار دیگر با حساسیت ، تعهد و مسئولیت پذیری در حراست و صیانت از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس تاکید و البته با بخشداران و معاونان فرمانداران نیز همچون هشت فرماندارش در نشست ۹ آذرماه سال جاری  برای تحقق آن اتمام حجت کرد.

کلانتری با لحنی آرام و در کمال صداقت و صلابت نیز همان تضمین و خواسته ای را که از فرمانداران برای رعایت مر قانون ، بی طرفی، امانت داری و سلامت کامل انتخابات در دوم اسفند گرفته بود ، به بخشداران و معاونان فرمانداران نیز گوشزد کرد.

کلانتری با اشاره به حضور برخی مدیران و افراد دارای مسئولیت در میتینگ ها و نشست های انتخاباتی کاندیداها نیز گفت: ملاک ومعیار در این راستا نیز قانون است و گزارشهایی که از مراجع ذیصلاح ، مسئول و ناظر در این راستا تایید کند، مبنای برخورد خواهد بود.

وی ادامه داد: چنانچه گزارشاتی که ناشی از سوء استفاده احتمالی از جایگاه و امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی توسط مراجع مسئول و ذیصلاح تایید شود برخورد قانونی لازم  با افراد متخلف قطعی است.

کلانتری ادامه داد که البته برای جلوگیری از بروز هرگونه شائبه ای دستور دادم که بررسی دقیق صورت گیرد و هر مدیری که در این مدت و تا زمان برگزاری انتخابات در نشست ها و جلسات نامزدی خاص شرکت کرده به هیچ وجه مسئولیتی در امر و فرآیند برگزاری انتخابات نگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بخشداران تاکید کرد که که خود را وامدار و وابسته به هیچ شخص، جریان و گروه خاصی نکنند و محکم و با اقتدار به وظایف و مسئولیت خطیر خود در انتخابات عمل کنند و بدون شک مجموعه مدیریتی استان با تمام توان از این مدیر و یا فرماندار و بخشدار پاک دست، متعهد ، مسئولیت پذیر و امانت دار حمایت قاطع خواهند کرد.

وی انتخابات را صحنه حضو مردم و نمایش قدرت و صلابت ملی و مشارکت حداکثری مردم برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب دانست و بر ضرورت برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در تراز جمهوری اسلامی در روز دوم اسفندماه تاکید کرد.

کلانتری تصریح کرد: هم اکنون بهترین همکاری و تعامل بین هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن وجود دارد و با تدابیر لازم تمام منفذها برای هرگونه تخلف احتمالی مسدود شده است.

کلانتری با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی نباید به ارکان انتخابات خدشه ای وارد و یا شبهه ای در مراحل و فرآیند انتخابات ایجاد شود، تصریح کرد: مسائل طایفه ای، باندی، قومی، قبیله ای و حزبی در انتخابات جایی ندارد و قرار گرفتن بر مدار قانون و اجرای آن ملاک اصلی است.

در این نشست معاونین فرمانداران و بخشداران مسائل و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ماه سال جاری بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی