تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 دسامبر 2019 - 20:43
کد خبر : 13872

خیز بلند شورای شهر مارگون برای توسعه زیرساختهای شهری/ زیرسازی و آسفالت ۱۵۰۰۰مترمربع معابر شهر مارگون با اعتبار یک میلیاردتومانی/ پیشرفت ۶۰درصدی پروژه احداث سیل بند شهرمارگون

خیز بلند شورای شهر مارگون برای توسعه زیرساختهای شهری/ زیرسازی و آسفالت ۱۵۰۰۰مترمربع معابر شهر مارگون با اعتبار یک میلیاردتومانی/ پیشرفت  ۶۰درصدی پروژه احداث سیل بند شهرمارگون

فقاهتی تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری مارگون را در زیباسازی معابر شهری نیز یادآور شد وگفت: پروژه بهسازی وکف پوش ۲۰۰۰متر مربع از معابر شهر مارگون با اعتباری بالغ بر ۳۱۴میلیون تومان توسط پیمانکار نیز در حال انجام است.

آفتاب دنا : رئیس شورای اسلامی شهر مارگون از زیرسازی و آسفالت ۱۵۰۰۰مترمربع معابر شهر مارگون در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، ایرج فقاهتی  با اعلام این خبر گفت: به همت شورای اسلامی و شهرداری مارگون پروژه آسفالت معابرشهرمارگون به مساحت۱۵۰۰۰مترمربع در سال جاری انجام گرفت که زیرسازی آن توسط ماشین آلات شهرداری وپخش آسفالت  توسط پیمانکارانجام گرفت.

وی اعتبار پروژه آسفالت معابرشهرمارگون را بیش از یک میلیاردتومان عنوان کرد .

رئیس شورای اسلامی شهر مارگون در ادامه به پیشرفت  ۶۰درصدی پروژه احداث سیل بند شهرمارگون اشاره کرد وگفت: این پروژه به طول ۱۰۰متر با قراردادی به مبلغ ۳۱۴میلیون تومان در حال انجام است.

بهسازی وکف پوش ۲۰۰۰متر مربع از معابر شهر مارگون با اعتباری بالغ بر ۳۱۴میلیون تومان

فقاهتی تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری مارگون را در زیباسازی معابر شهری نیز یادآور شد وگفت: پروژه بهسازی وکف پوش ۲۰۰۰متر مربع از معابر شهر مارگون با اعتباری بالغ بر ۳۱۴میلیون تومان توسط پیمانکار نیز در حال انجام است.

وی گفت: تا کنون ۱۵۰۰متر مربع از کف پوش معابر شهر مارگون انجام گرفته و باقی مانده توسط پیمانکار در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر مارگون  در ادامه سخنانش به بیان اهمیت شوراها اشاره کرد وگفت: شوراها در جمهوری اسلامی ایران یک نهاد منتخب مدنی هستند که به عنوان پارلمان محلی می توانند مشکلات و توقعات مردم را به مدیریت اجرایی منتقل کنند.

فقاهتی با تاکید بر تأثیر گذاری شوراها در برنامه ریزی ها وسیاست گذاریها  در کشور گفت: شوراها  می توانند به گونه ای عمل کنند که طرح هایی که در پایان بوسیله دولت ابلاغ می شود مطابق با خواسته ها و تصمیم مردم باشد و از این نظر دارای اهمیت هستند.

وی افزود:  شورا به عنوان یک نهاد مردمی با هدف ساماندهی و برنامه ریزی ، نظارت و تسهیل امور مردم پا به عرصه وجود نهاده است و با عنایت به اینکه حلقه ارتباطی مردم و دولت هستند در این مورد زحمات زیادی متحمل می شوندکه باسعه صدر همواره ناملایمات را تحمل می کنند و خدمتگزاری راستین در راستای ایجاد همفکری ، تعامل و تبادل نظر برای رسیدن به تصمیمات مهم و ارزشمند برای توسعه همه جانبه کشور، منطقه و شهر خود را رسالت خود می دانند.

همکاری و همدلی بین شورای شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم

فقاهتی به اعضای شورای شهر مارگون در این دوره اشاره کرد وگفت: اعضاء شورای اسلامی شهر مارگون در دوره پنجم آقایان ، محمد دانشی نسب ،صادق بهادران نسب ،علی قلی کامیابی و بهزاد فلسفی مقدم هستند که  مهندس رامین سکان شهرداری این شهر را نیز برعهده دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر مارگون تعامل ،همکاری و همدلی بین شورای شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم را مطلوب و رضایت بخش توصیف کرد و گفت: شورای شهر به عنوان منتخبان مردم مطالبات وخواسته های به حق مردم را پیگیری و در این زمینه از  همه ظرفیتها و پتانسیلها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده خواهد کرد.

فقاهتی با بیان اینکه شهرداری شهرهای کوچک در آمدهای ناپایداری دارند ودر آمدهای ناچیز شهرداری پاسخگوی نیاز های شهری نیست از مسئولان استانی خواست در زمینه توسعه وعمران شهری بیش از گذشته شهرداری مارگون را یاری نمایند.

توسعه زیرساختهای شهری و توجه به مسائل فرهنگی از مهمترین اولویتهای شورای شهر وشهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر مارگون توسعه پایدار شهری در ابعاد عمرانی وفرهنگی را بسیار مهم دانست وگفت: توسعه زیرساختهای شهری و توجه به مسائل فرهنگی  از مهمترین اولویتهای شورای شهر وشهرداری در این دوره است.

فقاهتی در پایان اظهار امیدواری کرد با همدلی در میان مجموعه شورای شهر وشهرداری و تعامل با دیگر دستگاههای اجرایی بتوانیم در این دوره خدماتی در خور شان مردم شریف و نجیب مارگون ارائه دهیم که رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد.

ایرج فقاهتی رئیس شورای شهر مارگون شهرستان بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی