تاریخ انتشار : جمعه 20 دسامبر 2019 - 12:50
کد خبر : 13850

ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی برای متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد در لوداب / ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای زدودن غبار محرومیت از منطقه لوداب

ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی برای متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد در لوداب / ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای زدودن غبار محرومیت از منطقه لوداب

لطیف پور، مشارکت خوب مردم لوداب در حوزه زکات را یادآور شد و گفت: در سال ۹۷ مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد که در این زمینه مقام دوم استان را بدست آوردیم.

آفتاب دنا : رئیس کمیته امداد بخش لوداب از پرداخت ۹۵ فقره وام تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان در لوداب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا : آیت‌الله لطیف‌پور ، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در منطقه لوداب را ایجاد اشتغال برای مددجویان برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه ۱۰۰ فرصت شغلی برای متقاضیان تحت حمایت ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد بخش لوداب با اشاره به اینکه در این منطقه ۱۶۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰نفر تحت پوشش خدمات این نهاد هستند گفت: در سال جاری پرداخت ۶۰ مورد جهیزیه ۴۰مورد هدیه ازدواج،۳۲۹ مورد وام‌ ضروری و۴۰  میلیون تومان کمک موردی  بخشی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده به مددجویان در این منطقه است.

لطیف‌‌پور،  از توجه کمیته امداد به مسائل فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش خبر داد و گفت: علاوه بر مشاوره  و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به ۴۰۰ دانش آموز  تحت حمایت ، هزینه کتاب و لوازم‌التحریر و ۷۵ دانشجو شهریه کامل پرداخت می شود.

مقام دوم استانی کمیته امداد بخش لوداب در حوزه زکات

رئیس کمیته امداد بخش لوداب ، تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد لوداب را ۱۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۰۶ نفر دارای حامی هستند که ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می‌شود.

وی مشارکت خوب مردم لوداب در حوزه زکات را یادآور شد و گفت: در سال ۹۷ مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد که در این زمینه مقام دوم استان را بدست آوردیم.

لطیف‌پور افزود: در زمینه درآمد صدقات نیز کمیته امداد بخش لوداب مقام اول استان را کسب کرد.

کمک مالی و کالایی ۴ میلیارد تومانی به آسیب دیدگان سیل سال گذشته در لوداب

رئیس کمیته امداد بخش لوداب در ادامه سخنانش از ۱۸۰ مورد کمک به سیل زدگان منطقه لوداب در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: با همکاری و تعامل خوبی که با مسئولان استانی داشتیم بیش از  ۴ میلیارد تومان کمک مالی و کالایی به آسیب دیدگان پرداخت شد.

لطیف پور افزود: در حوزه درمان نیز علاوه بر کمک‌های روال عادی به مددجویان به ۲۰ نفر از بیماران صعب‌العلاج نیز خدمات ارائه شده است.

وی فقر حاکم بر منطقه، محرومیت، نبود زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف  و آسیب‌های اجتماعی را از مهمترین مشکلات منطقه لوداب دانست و خواستار اهتمام بیشتر مسئولان دستگاه‌های مختلف برای زدودن غبار محرومیت از این  منطقه شد.

لطیف پور در پایان ، سیاست کمیته امداد را توجه ویژه به محرومان و دستگیری از نیازمندان برشمرد و اضافه کرد:امدادگران باید با روحیه جهادی و ایثارگری به نیازمندان خدمت کنند وانشاالله خدمت ادامه خواهد داشت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی