تاریخ انتشار : شنبه 14 دسامبر 2019 - 20:59
کد خبر : 13805

ارائه خدمات دندانپزشکی با ۷۹دستگاه یونیت ثابت و سیار به دانش آموزان در سطح استان

ارائه خدمات دندانپزشکی با ۷۹دستگاه یونیت ثابت و سیار به دانش آموزان در سطح استان

به گزارش آفتاب دنا : دکتر سیده فریبا حسینی گفت: یکی از اقدامات و ابتکارات مهم واساسی در استان راه اندازی پایگاه ثابت دهان ودندان دانش آموزی با تعداد ۴ یونیت که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی است که در آموزشگاه شهید علیپور یاسوج راه اندازی شده است.

آفتاب دنا : معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با ارائه گزارش از روند اجرایی برنامه در سال ۹۷  گفت: تعداد ۷۹ دستگاه یونیت ثابت و سیار در سطح استان به دانش آموزان ۶ تا ۱۴ سال خدمات دندانپزشکی ارائه می شود.

به گزارش آفتاب دنا : دکتر سیده فریبا حسینی گفت: یکی از اقدامات و ابتکارات مهم واساسی در استان راه اندازی پایگاه ثابت دهان ودندان دانش آموزی با تعداد ۴ یونیت که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی  است که در آموزشگاه شهید علیپور یاسوج راه اندازی شده است.

وی افزود : براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح تحول سلامت دهان و دندان در مدارس هفت میلیون دانش آموز در کل کشور تحت پوشش قرار داده می شوند.

احسان نجفی کارشناس سلامت وتندرستی هم افزود: طبق برش استانی ۶۶هزار و۵۰۰ نفر دانش آموز دوره  ابتدایی تحت پوشش برنامه دهان ودندان  در قالب فلورایدتراپی-فیشورسیلانت – ترمیم ودر راستای پیشگیری از پوسیدگی دندان ها ی دانش آموزان قرار می گیرند.

گفتنی است : افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی