تاریخ انتشار : جمعه 13 دسامبر 2019 - 23:48
کد خبر : 13793

برگزاری نشست تعاملی پلیس با دانشگاهها و مراکز اجرایی در هفته پژوهش با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب/پژوهش موثر می تواند به درآمد زایی و ایجاد اشتغال منجرشود

برگزاری نشست تعاملی پلیس با دانشگاهها و مراکز اجرایی در هفته پژوهش با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب/پژوهش موثر می تواند به درآمد زایی و ایجاد اشتغال منجرشود

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سرهنگ علی تاج الدینی با اشاره به شعار هفته پژوهش ” پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید”، اظهار داشت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان اقدامات پژوهشی متفاوتی را در سال جاری به منصه ظهور گذاشت. وی گفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از سال

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سرهنگ علی تاج الدینی با اشاره به شعار هفته پژوهش ” پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید”، اظهار داشت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان اقدامات پژوهشی متفاوتی را در سال جاری به منصه ظهور گذاشت.

وی گفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از سال ۸۷با بهره گیری حداکثری از ظرفیتهای علمی همکاران و نیز اساتید و پژوهشگران برون سازمانی فعالیتهای علمی خود را آغاز وتلاش نموده با حداکثر بهره مندی از قابلیتها و پتانسیلهای نخبگان هم استانی به موضوعات و ماموریتهای انتظامی نگاهی علمی و کارشناسانه داشته باشد.

برپایی غرفه دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در نمایشگاه هفته پژوهش

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات پژوهشی این دفتر، عنوان کرد: شرکت در جلسات ستاد برگزاری هفته پژوهش در استانداری جهت هماهنگی در برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به برپایی غرفه دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در نمایشگاه هفته پژوهش، گفت: آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی متناسب با نیازهای علمی دفتر تحقیقات کاربردی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این غرفه بر اساس اهداف اصلی و فرعی برپا شد که هدف اصلی آن عرضه اقدامات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در محیط نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی گفتمان سازی و افزایش مشارکت کارکنان در محیط بیانیه، سرعت بخشی و جهت دهی به مدیریت نهادینه سازی بیانیه، استفاده از مناسبت ها در معرفی قابلیت ها و ظرفیت ها و بسترسازی تعمیم انتقال دانش به سایر نهادهای ذی ربط علاقمند را از اهداف فرعی برپایی این نمایشگاه برشمرد.

تاج الدینی برگزاری نشست تعاملی با دانشگاه ها و مراکز اجرایی استان با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در محل نمایشگاه را از دیگر اقدامات ویژه این دفتر در هفته پژوهش عنوان کرد.

استقبال خوب مردم و مسئولان از غرفه دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین به استقبال خوب مردم و مسئولان از غرفه دفتر تحقیقات نیروی انتظامی اشاره داشت و افزود: آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران از غرفه دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان بازدید کردند.

پژوهش به عنوان کلید پویایی و پیشرفت کشور

تاج الدینی از پژوهش به عنوان کلید پویایی و پیشرفت کشور یاد کرد و افزود: برای تحقق کامل این امر، پژوهش باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی گفت: دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان تلاش نموده  ضمن تعامل با اساتید پژوهشگر دانشگاههای استان و مراکز علمی همکاران فرهیخته پژوهشگر وعلاقمند را وارد این حوزه کاری نماید و از ظرفیت آنها برای فهالیتهای پژوهشی به خوبی استفاده نماید.

وی تاکید کرد: پژوهش موثر می تواند به درآمد زایی و ایجاد اشتغال منجر شود.

سرهنگ تاج الدینی در پایان گفت:  این دفتر با انجام طرحهای پژوهشی و برگزاری میزگردهای علمی جلسات اندیشه ورزی و تالیف و ترجمه های مورد نظر ماموریتهای ناجا را در استان با نگاهی علمی و پژوهشی دنبال می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی