تاریخ انتشار : جمعه 13 دسامبر 2019 - 22:19
کد خبر : 13783

بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه هم اکنون در سطح استان در حال انجام است/ خدمت عدالت محور از رویکردهای شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه هم اکنون در سطح استان در حال انجام است/ خدمت عدالت محور از رویکردهای شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

سید بهزاد عابدی منش گفت: استان را به ۱۳ خوشه تقسیم بندی کردیم که در مناطق مختلف پیمانکاران مشغول کار هستند و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه هم اکنون در سطح استان در حال انجام است.

آفتاب دنا : رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد  در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این نوید را به مردم شریف استان می دهم که تا سال ۱۴۰۰ استان کهگیلویه وبویراحمد به استان سبز در کشور تبدیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید بهزاد عابدی منش با بیان اینکه با تاکیدات وزارت نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران خدمت عدالت محور در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد  از رویکردهای شرکت گاز استان است گفت: استان را به ۱۳ خوشه تقسیم بندی کردیم که در مناطق مختلف پیمانکاران مشغول کار هستند و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه هم اکنون در سطح استان در حال انجام است.

وی بهره مندی شهرستانهای مختلف استان در راستای خدمت رسانی عادلانه را مورد تاکید قرار داد وگفت: بهرمندی از گاز طبیعی در بویراحمد هم اکنون ۹۵ درصد،دنا ۹۸ درصد ،گچساران ۱۰۰ درصد،باشت ۹۸ درصد ،کهگیلویه ۸۰ درصد،بهمئی ۷۵ درصد و لنده ۷۵ درصد است که نسبت به سالهای گذشته با گازرسانی به روستاها این خدمات رویکردی کاملا عادلانه داشته است.

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: از سال ۹۶ به بعد سالانه ۶۰۰ کیلومتر طراحی پکیج داشته ایم

وی گفت: همه فعالیتهای شرکت گاز طبق آخرین استاندارهای قابل قبول انجام می شود و از نظر ایمنی هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عابدی منش ،از فعالیتها وپیگیریهای مجدانه مدیرعامل شرکت گاز استان در حمایت از اجرای پروژه های حوزه مهندسی تقدیر وتشکر کرد وگفت: ماهانه بالای ۳۰ پروژه در واحد مهندسی تعریف می شود که هماهنگی وتعامل خوبی در مجموعه شرکت گاز استان برای شتاب بخشیدن به پروژه ها در سالهای اخیر وجود داشته است که قابل تحسین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی