تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 دسامبر 2019 - 20:14
کد خبر : 13741

کهگیلویه وبویراجمد تا سال ۱۴۰۰ به استان سبز تبدیل می شود/صداقت، قانونمندی و امانتداری سرلوحه فعالیتهای شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد / پاسخگویی به مردم را اهداف خود می دانیم/از هر گونه انتقادی استقبال می کنیم/شرکت گاز جز شفاف ترین شرکتها در برگزاری مناقصات

کهگیلویه وبویراجمد تا سال ۱۴۰۰ به استان سبز تبدیل می شود/صداقت، قانونمندی و امانتداری  سرلوحه  فعالیتهای شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد / پاسخگویی به مردم را اهداف خود می دانیم/از هر گونه انتقادی استقبال می کنیم/شرکت گاز جز شفاف ترین شرکتها در برگزاری مناقصات

آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه اقدامات در شرکت گاز استان بر مبنای قانون ، صداقت وامانتداری انجام می شود و خدمت و پاسخگویی به مردم را وظیفه خود می دانیم. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، رحمان خادم  درنشست صمیمی با اصحاب رسانه به بیان گزارشی از فعالیتهای

آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه اقدامات در شرکت گاز استان بر مبنای قانون ، صداقت وامانتداری انجام می شود و خدمت و پاسخگویی به مردم را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، رحمان خادم  درنشست صمیمی با اصحاب رسانه به بیان گزارشی از فعالیتهای شرکت گاز استان در سالهای اخیر پرداخت و به سوالات مختلف خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ داد.

رحمان خادم درابتدا با بیان اینکه شرکت گاز یک شرکت خدماتی است و خدمت به عموم مردم را وظیفه خود می داند گفت: بر اساس سفارشات استاندار در انتخابات عمل می‌کنیم و ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات به هیچ وجه دخالتی در انتخابات نخواهیم داشت و اگر جایی مواجه با این قضیه شدم برخورد قانونی می‌کنم. وی در همین زمینه  افزود: وظیفه خود می دانیم ضمن اینکه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم به همکارانم توصیه می‌کنم که وارد مسائل سیاسی نشوند و اگر متوجه موردی شویم، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

شفافیت محور فعالیت شرکت گاز استان

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان در فرایندهای مختلف شفافیت را محور فعالیت قرار داده است.

وی به موضوع واگذاری پیمان‌ها در شرکت گاز گریزی زد و گفت: ارزیابی کیفی برای پیمان‌هایی که برایمان اهمیت داشت، به منظور جلوگیری از پایمان شدن پایمال حقوق مردم را مدنظر داشتیم.

خادم به موضوع به کارگیری نیروها پرداخت و گفت: هیچ نیروی در شرکت گاز به کار گرفته نشد، اما بر اساس مصوبه شرکت گاز کشور و ساختارهای موجود تعدادی گازبان که در حیطه کاری مدیرعامل هم هست، بر اساس همان قوانین و مقررات به کار گرفتیم و ما ۲۵۶ روستا را گاز رسانی کردیم که باید برای تسهیل در کارهایمان گازبان به کار بگیریم. ما ۱۷ گازبان در دهدشت به کار گرفتیم و تعدادی هم در  گچساران و بویراحمد مشغول شدند که در آینده گازبانان زیادی را در حوزه بویراحمد مشغول به کار می‌کنیم.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما هیچ نفری را در شرکت گاز به کار نمی‌گیریم، افزود: ما پیمانکار می‌گیریم و پیمانکار خودش افراد مورد نیاز را به کار می‌گیرند. شرکت گاز هیچ تعهدی نسبت به این نیروها ندارد.

کار تیمی محور فعالیت شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه اظهار کرد: کار تیمی محور فعالیت شرکت گاز بوده و این توسعه و ارتقای خدمات رسانی با تکیه بر این محور شکل گرفته است.

   خادم با اشاره به پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و سایر مناطق، ابراز داشت: جذب گازبان در این بخش عملیاتی شده و جذب جدید نیز  خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مهم‌ترین بحثی که برای شرکت گاز اهمیت داشت، موضوع صورت‌های مالی بود که تا سال ۹۵ صورت‌های مالی شرکت گاز مطلوب نبود و دو بند مشروط داشتیم در سال ۹۶ و ۹۷ بدون هیچ بند مشروطی صورت‌های مالی به جایگاه مطلوب رسید. و حتی نقاط قابل بهبود داشتیم که مایه افتخار برای استان کهگیلویه و بویراحمد بود و قبل از این مسئولان مرکز تصورات دیگری داشتند.

گازرسانی به ۲۵۶ روستای کهگیلویه وبویراحمد در سه سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد  در بخش دیگری از سخنانش گفت: هم اینک افزون بر یک هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی به روستاهای این استان در دست اجراست و بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال طرح جدید نیز برای سال آینده طراحی شده است.

رحمان خادم افزود: ظرف سه سال گذشته ۲۵۶ روستای این استان گازرسانی شده است.

وی مجموع کل روستاهای گازرسانی شده در کهگیلویه و بویراحمد را ۷۷۳ روستا با جمعیتی افزون بر ۷۱ هزار و ۶۸۴ نفر ذکر کرد و گفت: ۵۷۰ مورد از این تعداد بالای ۲۰ خانوار بوده اند.

وی مجموع کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این استان را ینز ۸۵۰ مورد عنوان کرد و افزود: ۶۶۳ روستا از این تعداد با جمعیتی حدود ۴۶ هزار و ۶۵۴ نفر در شهرستان بویراحمد است.

کهگیلویه وبویراجمد تا سال ۱۴۰۰ به استان سبز تبدیل می شود

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده کهگیلویه وبویراحمد تا سال ۱۴۰۰ به عنوان استان سبز معرفی خواهد شد و تمامی روستاهای ان از نعمت گاز برخوردار می شود.

خادم یادآور شد: برای سال جاری نیز ۳۲۵ روستا در برنامه کاری برای اجرای گازرسانی و علمک گذاری قرار دارند.

رتبه چهارم کشوری شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد در سلامت اداری و مبارزه با فساد

خادم همچنین در زمینه شفاف سازی، ساماندهی نیروی انسانی و مبارزه با فساد در ابعاد مختلف گفت: شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد در این راستا از رتبه ۲۷ کشور به رتبه چهارم در سال ۹۷ ارتقا یافته است.

وی افزود: بهترین رتبه ما در بحث سلامت اداری و مبارزه با فساد همیشه ۲۷ بود که اکنون رده شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در بین سایر استان‌ها به رتبه ۴ کشور رسید.

وی با اشاره به طرح گاز رسانی به دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد نیز گفت: مطالعات این طرح برای شروع عملیات اجرایی ان به اتمام رسیده و مجوزهای لازم نیز از شرکت ملی گاز ایران گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی و تخصیص یافته است، ادامه داد: امکان گازرسانی به روستاهای واجد شرایط در این منطقه محروم در استان کهگیلویه وبویراحمد وجود نداشت.

گازرسانی به زیلایی در دستور کار شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: با پیگیری های مستمر و همکاری شرکت ملی گاز ایران و تعامل مثبت شرکت گاز چهارمحال و بختیاری امکان طرح گازرسانی از این استان به منطقه محروم زیلایی فراهم شد.

وی طول مسیر شبکه گازرسانی از استان چهارمحال و بختیاری به مرز استان کهگیلویه وبویراحمد برای اجرای این طرح را افزون بر ۲۵۰ کیلومتر عنوان کرد.

 خادم خاطرنشان کرد: در حال حاضر رساندن شرکت گاز استان به جمع ۱۵ استان برتر کشور از طرح‌های پایه ریزی شده است.

وی در پایان ضمن تشکر وقدردانی از اصحاب رسانه که فعالیتها وخدمات شرکت گاز استان را به خوبی پوشش داده اند گفت: از نقدهای دلسوزانه اصحاب رسانه استقبال می کنیم و آماده شفاف سازی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی