تاریخ انتشار : جمعه 6 دسامبر 2019 - 12:59
کد خبر : 13689

حرکت مبتنی بر گام دوم انقلاب و رونق تولید زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه کشور

حرکت مبتنی بر گام دوم انقلاب و رونق تولید زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه کشور

سرمقاله – سید ولی موسوی//امسال مقام معظم رهبری با عمق بینش و آینده نگری و وضعیت حاضر کشور شعار «رونق تولید» را برای سال ۹۸ انتخاب فرمودند که در حقیقت مکمّل همان مسیر جهادی ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب است.  امروز وظیفه هر ایرانی است که با روحیه جهادی در سنگر مبارزه با

سرمقاله – سید ولی موسوی//امسال مقام معظم رهبری با عمق بینش و آینده نگری و وضعیت حاضر کشور شعار «رونق تولید» را برای سال ۹۸ انتخاب فرمودند که در حقیقت مکمّل همان مسیر جهادی ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب است.

 امروز وظیفه هر ایرانی است که با روحیه جهادی در سنگر مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن نقش‌های مؤثر خود را ایفا کند.

همه ما به عنوان فرزندان این انقلاب در قبال مسائل کشورمان مسؤول هستیم و باید با اتحاد، همدلی، تلاش و پشتکار در فضایی امیدبخش در مسیر حل مشکلات موجود که به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی با تحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب رقم خورده است، گام بر داریم.

بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب نقشه راهی جامع و راهگشا در حل مشکلات و توسعه و اعتلای کشور است و امروز وظیفه هر ایرانی است که با روحیه جهادی در سنگر مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن نقش‌های مؤثر خود را ایفا کند.

رهبری با تحلیل شرایط موجود، بررسی آسیب‌ها، نقاط قوت و درک فاصله و وضعیت امروز سعی می‌کنند نظر جامعه را نسبت به اولویت‌ها و مسائل ضروری نظام و کشور و مردم جلب کنند.

نقش اصلی این راهبرد و شعار رهبری برعهده جوانان است که با روحیه جهادی و نشاط و پویایی خود در مسیر توسعه و رونق تولید ملّی گام بردارند.

برای تحقق شعار سال نیز درک درست ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و شناخت کمبودها و آسیب‌ها و مقابله با موانع بسیار  ضروری است که مسئولان باید در این زمینه از همه پتانسیلها بهره گیرند.

 امروز مفتخریم که کشور عزیزمان به برکت انقلاب اسلامی و رهبری های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی و… پیشرفتهای قابل توجهی کرده است ودر معادلات عالم به خوبی نقش آفرینی می کند.

 در شرایط کنونی دشمن با اعمال تحریم ها وفشارهای اقتصادی می خواهد مردم را نا امید کند که  ایستادگی و مقاومت  مردم نجیب این مرزبوم زمینه ساز شکست دشمن است.

قطعا توجه به تقویت تولید و رونق آن  منجر به فراوانی محصولات در بازار

، کاهش تورم ، کاهش وابستگی کشور به کالا‌های خارجی ، کاهش تأثیر تحریم‌های بانکی و مالی غرب ، افزایش اشتغال کارخانه‌ها و کارگاه‌ها را در پی خواهد داشت که باید متولیان و تصمیم گیران نسبت به این مهم بیش از هر زمان دیگری اهتمام داشته باشند.

امروز وقت آن فرا رسیده است که مسئولان با سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری زمینه توسعه و تعالی کشور را در عرصه های مختلف فراهم نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی