تاریخ انتشار : شنبه 23 نوامبر 2019 - 22:18
کد خبر : 13637

کسب چهار رتبه برتر دانش آموزان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در مسابقه دل نوشته به امام رضا (ع).

کسب چهار رتبه برتر دانش آموزان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در مسابقه دل نوشته  به امام رضا (ع).

آفتاب دنا : مراسم اختتامیه کاروان زیارتی ثامن الائمه علیه السلام ویژه دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس در سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار شد. به گزارش آفتاب دنا ، در این مراسم که با حضور رئیس حوزه

آفتاب دنا : مراسم اختتامیه کاروان زیارتی ثامن الائمه علیه السلام ویژه دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس در سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار شد.

به گزارش آفتاب دنا ، در این مراسم که با حضور رئیس حوزه ریاست و کارشناسان  آموزشی سازمان تحقیقات کشور و مدیران هنرستانهای کشاورزی برگزار شد. رئیس مرکز تحفیقات کشاورزی استان  خراسان رضوی با تبریک ولادت پیامبر  نور و رحمت و رئیس  مذهب جعفری حضرت امام صادق علیه السلام گفت: کاروان زیارتی ثامن الائمه علیه السلام ویژه دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی  فرصتی برای توجه بیشتر به دانش آموزان  مستعد و تبادل نظر برای آموزش و تربیت دینی آینده سازان میهن اسلامی است.

دکتر اقنوم با بیان اینکه هنرستان کشاورزی استان خراسان رضوی  قدمتی ۷۳ ساله دارد گفت فارغ التحصیلان این هنرستان با مهارتهای که در زمینه رشته های مرتبط با بخش کشاورزی می آموزند توانسته اند در جامعه به رشد این  حوزه کمک کنند.

وی افزود: در عصر دانایی و آگاهی تلاش می شود که دانش آموزان در هنرستانهای کشاورزی به علم روز و مهارتهای حرفه ای مجهز شوند تا بتوانند در آینده کشور یرای رونق بخش کشاورزی به خوبی نقش آفرینی  کنند.

 در این برنامه باشکوه که با برنامه های متنوع فرهنگی و  همخوانی گروه سرود عصر انتظار پیرامون ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام  جعفر صادق علیه السلام همراه بود حجت السلام و المسلمین حامد  تاجیانی به بیان کرامات و اهمیت زیارت علی ابن موسی الرضا علیه السلام  پرداخت و خطاب به دانش آموزان گف:شما انتخاب شده امام رضا( ع)هستید و امام رضا به خواسته های همه زائران توجه  دارد.

وی با ذکر قصه ای از محبت یکی از دوستان امام رضا علیه السلام به ایشان گفت: امام رضا(ع) با شناخت  کامل به خواسته های شما زائران نگاه نمی کند بلکه به مصلحت آنان نگاه می کند و قطعا هر چه خیر صلاح باشد برای آنها  اتفاق می افتد

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج نیز در این مراسم  به نمایندگی از مدیران هنرستانهای کشاورزی  در سخنانی از اهتمام سازمان تقیقات و آموزش کشاورزی  کشور به مسائل  آموزشی و فرهنگی  دانش آموزان تقدیر کرد.

سید ولی موسوی با بیان اینکه در نظام تعلیم و تربیت کار ما تربیت انسانها برای زندگی آینده است گفت: خلا چنین برنامه های فرهنگی، تربیتی  در مدارس مشهود است که باید برنامه ریزان و تصمیم گیران برای ارتقا معنوی دانش آموزان بیش از گذشته تلاش کنند.

 وی از میربانی خوب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی در اجرای مطلوب این اردو ی فرهنگی که رضایت دانش آموزان  را به همراه داشت  تقدیر کرد و اظهار  امیدواری کرد با تقویت هنرستانهای کشاورزی شاهد  پویایی و نشاط بیشتر دانش آموزان در فراگیری علم و دانش باشیم.

در این مراسم دانش آموزان منتخب مسابقه دلنوشته به  حضرت امام رضا علیه السلام معرفی و از آنان تجلیل شد که  دانش آموزان  هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی  استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب ۴ رتبه برتر جایگاه نخست را بدست آورد.

رئیس حوزه ریاست سازمان ترویج و آموزش کشاورزی  کشور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و سرپرست دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج گفت: دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد جز منظم ترین و بهترین دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی کشور در این اردوی فرهنگی و آموزشی بودند که جای تقدیر دارد.

جمشید پیشکار افزود: این برنامه های فرهنگی و تربیتی برای تشویق استعدادهای  برتر و تقویت باورها  و اعتقادات معنوی دانش آموزان ادامه  خواهد یافت.

گفتنی است مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج به همراه سرپرست رشته گیاهان دارویی ،نماینده مرکز تحقیقات کشاورزی استان و جمعی از دانش آموزان از هنرستان کشاورزی مشهد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای آموزشی و مهارتی این هنرستان قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی