تاریخ انتشار : شنبه 12 اکتبر 2019 - 22:58
کد خبر : 13540

راه یابی یک کهگیلویه و بویراحمدی برای اولین بار به شورایعالی نظام پرستاری کشور

راه یابی یک کهگیلویه و بویراحمدی برای اولین بار به شورایعالی نظام پرستاری کشور

آفتاب دنا : در انتخابات شورای عالی نظام پرستاری برای اولین بار نماینده ای از جامعه پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد به عضویت شورای عالی نظام پرستاری انتخاب شد.

آفتاب دنا : برای اولین بار یک کهگیلویه و بویراحمدی به شورایعالی نظام پرستاری کشور راه یافت  و تنها کرسی نماینده بیهوشی  کشور را کسب کرد.

در پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری کشور نماینده ای از جامعه پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد به عضویت شورای  عالی نظام پرستاری انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این انتخابات که در دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران  با حضور ۱۵۷ نفر کاندید برگزار شد  سید رضا رمضانی رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بویراحمد و دنا به عنوان نماینده سلامت ، گروه بیهوشی و اتاق و پرستاران و بهیاران و پیراپزشکان سراسر کشور با کسب اکثریت آراء به جمع منتخبین شورای عالی نظام پرستاری پیوست.

وی تنها نماینده بیهوشی کشور در این انتخابات بود که توانست در انتخابات اعضای شورای نظام پرستاری کشور به عنوان عضو اصلی انتخاب شود.

گفتنی است انتخابات شورای عالی نظام پرستاری کشور هر چهار سال یکبار برگزار می گردد که ۲۵ نفر از پرستاران و بهیاران و پیراپزشکان برای یک دوره چهار ساله انتخاب می شوند.

 پیگیری مشکلات  گروه پرستاری و پیراپزشکی و ارائه پیشنهادات سازنده جهت بهبود  وضعیت گروه پرستاری به وزارت بهداشت و درمان از وظایف شورای عالی نظام پرستاری است.

هیات تحریه آفتاب دنا این موفقیت ارزشمند را به جناب آقای سید رضا رمضانی تبریک وتهنیت عرض می نماید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی