تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 اکتبر 2019 - 17:53
کد خبر : 13521

نگاه ویژه سازمان بهزیستی استان به دیشموک / اتفاقات دیشموک برای ما نگران کننده بوده و بصورت جدی پیگیر هستیم /پایگاه اجتماعی دیشموک به زودی تجهیز می شود

نگاه ویژه سازمان بهزیستی استان به دیشموک / اتفاقات دیشموک برای ما نگران کننده بوده و بصورت جدی پیگیر هستیم /پایگاه اجتماعی دیشموک به زودی تجهیز می شود

آیت افشار مهر به خودکشی و ها و خودسوزی های دیشموک اشاره کرد و افزود: برای این اتفاقات همه ی ما نگران بوده و بصورت جدی پیگیر هستیم.

آفتاب دنا : مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبوبراحمد از پیگیری های سازمان بهزیستی از جمله دعوت از مسئولان کشوری و تشکیل جلسات برای کاهش اتفاقات دیشموک خبر داد وگفت: مسئولان کشوری به منظور بررسی مشکلات دیشموک با پیگیری و دعوت بهزیستی به دیشموک عزیمت کرده و همین خود یعنی جان مردم برای ما اهمیت دارد و کوتاهی نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، آیت افشارمهر ، درحاشیه افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک درجمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز۶ پایگاه خدمات اجتماعی دراستان گفت؛ برای پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک تامین اعتبار شد و بزودی تجهیز می شود.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 636988910967468558-1.jpg است

وی،  با ابراز امیدواری از برکات حضور معاون سازمان بهزیستی کشور و نگاه ویژه به دیشموک ، گفت: جناب دکتر فرید از اختصاص اعتبارات ویژه و مناسب جهت اشتغالزایی برای زنان بی سرپرست و رفع مشکلات درحوزه ی بهزیستی برای مددجویان خبر داد

آیت افشارمهر گفت: هدف بهزیستی در مرحله نخست پیشگیری است و آگاه سازی در همه بخش‌های استان طبق برنامه مدون وجود دارد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه بهزیستی با بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های مهارتی و آموزشی خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در اشتغال روستایی نداریم.

همه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی را همکاری کنند

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسایل فرهنگی یک شبه حل نمی‌شود،تصریح کرد: فقر پدیده اصلی در بروز آسیب‌های اجتماعی است، همه باید در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند و بهزیستی را در این زمینه یاری رسانند.

اتفاقات دیشموک برای ما نگران کننده بوده و بصورت جدی پیگیر هستیم

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به خودکشی و ها و خودسوزی های دیشموک اشاره کرد و افزود: برای این اتفاقات همه ی ما نگران بوده و بصورت جدی پیگیر هستیم.

افشارمهر به اسیب های اجتماعی در مناطق دیگر استان بویژه بویراحمد اشاره و اضافه کرد: اگرچه جان هرانسان برای همه ما ارزش والا دارد و همه مسئول هستیم ولی اتفاقات دیشموک را بزرگ نمایی می کنند که چهره ی خوب و زیبای دیشموک را تخریب کنند چه بسا دیشموک پتانسیل های خوبی درحوزه های مختلف دارد.

مدیرکل بهزیستی متذکرشد: البته سازمان بهزیستی بصورت جدی به مسئله ورود کرد و تا الان ۴ مرکزی خدمات رسانی در دیشموک راه اندازی و افتتاح شد که پایگاه خدمات اجتماعی تحت نظر بهزیستی کارهای تاثیرگذار و جدی برای مقابله با اسیب ها در دستور کار دارد.

دعوت از مسئولان کشوری برای کاهش اتفاقات دیشموک

افشار مهر، پیگیری های بهزیستی استان از جمله دعوت از مسئولان کشوری و تشکیل جلسات را برای کاهش اتفاقات دیشموک عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری از جمله عضو فراکسیون زنان مجلس و معاون سازمان بهزیستی به منظور بررسی مشکلات دیشموک با پیگیری و دعوت بهزیستی به دیشموک عزیمت کرده و همین خود یعنی جان مردم برای ما اهمیت دارد و کوتاهی نمی کنیم.

افشار مهر از افزایش اعتبارات در حوزه اسیب های اجتماعی و افزایش اعتبارات در حوزه اشتعال خبر داد و گفت: دیشموک به عنوان پایلوت کشوری جهت مقابله با اسیب های اجتماعی انتخاب شد و این هم یعنی پیگیری های جدی سازمان بهزیستی نقش دارد و تاثیر خود را گذاشته است.

آموزش مهارت های زندگی برای کاهش آسیب های اجتماعی

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 13971222000192_Test_PhotoN.jpg است

مدیرکل بهزیستی حضور معاون بهزیستی کشور ونماینده مجلس تهران را منشاء خیر برکت عنوان و گفت: این مسوولان با هماهنگی بهزیستی تلاش پیگیری سازمان در منطقه حضور پیدا کردند.

مدیرکل بهزیستی  استان کهگیلویه بویراحمد ،اینده خوبی درخصوص طرح های توانمندسازی اموزش اگاهسازی و پیشکیری از اسیب ها ی اجتماعی را برای دیشموک پیش بینی کرد و گفت: اموزش مهارت های زندگی ، اموزش و مشاوره پیش از ازدواج اموزش خانواده را برای کاهش اسیب های اجتماعی در نظر داریم.

افشارمهر با بیان اینکه برای خدمت به مردم و کاهش اسیب های اجتماعی از هیچ تلاش کوششی دریغ نداریم، گفت: افتتاح ۴ مرکز در دیشموک طبق قولی که به مردم داده شد افتتاح گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی