تاریخ انتشار : جمعه 4 اکتبر 2019 - 0:23
کد خبر : 13500

اتحاد یا انشقاق اصلاح طلبان / جلسه مهندسی شده و بدون حضور جوانان ومتنفذین جریان اصلاحات / صوفی چهره سرشناس سیاسی اما کم آگاه از وضعیت سیاسی کهگیلویه وبویراحمد

اتحاد یا انشقاق اصلاح طلبان /  جلسه مهندسی شده و بدون حضور جوانان ومتنفذین جریان اصلاحات /  صوفی چهره سرشناس سیاسی اما کم آگاه از وضعیت سیاسی کهگیلویه وبویراحمد

در چندروز اخیر شاهد حضور یک چهره سرشناس سیاسی اما کم آگاه از وضعیت فعلی سیاسی استان ما جناب آقای صوفی جهت اتحاد اصلاح طلبان بودیم که جلسه ای تشکیل شد اما مهندسی شده و بدون حضور جوانان پر شور ومتنفذین جریان اصلاحات .

آفتاب دنا : سعید پیمان فعال سیاسی و اجتماعی // در حالی که فضای میهن مان ایران مهد تمدن رنگ وبوی انتخابات به خود گرفته و جریان های سیاسی با طرح وبرنامه ریزی نقشه راهی طراحی می نمایند تا آرای جامعه رابه نفع خود بکشاند و رقیب را از صحنه به در کنند فضای به ظاهر آرام اما درباطن ملتهب استان کهکیلویه وبویراحمد و خاصه شهرستان بویراحمد وضعیت خاص خودرادارد.

 در چند ماه گذشته تعداد زیادی از داعیه داران عرصه سیاست خودرا به منظر مردم عرضه داشتند و با تجزیه وتحلیل وبرآورد سیاسی و میزان مقبولیت و استقبال مردمی تاب مقابله و رقابت را بر نتافته و اندک زمان باقی مانده را مکفی ندانسته و میدان را برای رقیب قدر خود یعنی نماینده فعلی خالی کردند که از خصائص بارز وی  مردمی بودن و در کنار مردم بودن است.

 اما در چندروز اخیر شاهد حضور یک چهره سرشناس سیاسی اما کم آگاه از وضعیت فعلی سیاسی استان ما  جناب آقای صوفی جهت  اتحاد اصلاح طلبان بودیم که جلسه ای تشکیل شد اما مهندسی شده و بدون حضور جوانان پر شور ومتنفذین  جریان اصلاحات .

هرچند محبوب همه گروههای اصلاح طلب یعنی سید باقر موسوی به عنوان رئیس و سایر دوستان شاخص در سمتهای دیگری انتخاب شدند اما اشکال فاحش عدم حضور حداکثری همچنان خود نمایی میکند و موجب ابتر بودن این گونه جلسات میگردد که نه تنها ثمره آن اتحاد نیست بلکه منجر به انشقاق و اختلاف میگردد و این یعنی آب به آسیاب رقیب ریختن و تکرار سناریوی انتخابات گذشته و دو شقه شدن این جریان سیاسی و عدم اتحاد گروه و درنهایت کپی برداری ازاختلاف جریان در کهگیلویه و از طرف دیگرجریان رقیب که مترصد فرصت مناسب است در صورت تکرار اشتباه دوره قبل نیروی اصلی خود را که فعلاً در سکوت محض به سر می برد وارد عرصه رقابت می نماید.

 حال بزرگان این جریان سیاسی که همواره از هوش و ذکاوت خاص برخوردار بوده با انتخاب نماینده فعلی که نهایت احترام رابرای نیروهای اصلاحطلب قایل بوده و در هیچ دوره ای این همه مدیر اصلاحطلب نداشته ایم بار دیگر طعم شیرین پیروزی  و شکست رقیب را در کارنامه خود ثبت خواهیم کرد. ان شاءالله

سعید پیمان فعال سیاسی و اجتماعی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی