تاریخ انتشار : جمعه 4 اکتبر 2019 - 0:01
کد خبر : 13493

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

اینجانب و مجموعه کارکنان شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد ، این ایام را خدمت تمامی پرسنل و خانواده های معزز آنان، علی الخصوص سردار انصاری فرمانده مقتدر نیروی انتظامی استان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد متن پیام علی داوودی‌مهر بدین شرح است.

برقراری نظم و امنیت اجتماعی در اثر زحمات مخلصانه سربازان سبز پوش نیروی محترم انتظامی است که همواره در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، با اخلالگران و قانون شکنان مبارزه کرده و شهدای گرانقدری تقدیم این مرز و بوم نموده است.

بی شک، توسعه همه جانبه و محیطی امن و سالم، زمانی محقق می شود که افرادی با عبور از آرامش خود، سلامت جسمی و روحی جامعه را تضمین می کنند و این امنیت تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب و مجموعه کارکنان شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد ، این ایام را خدمت تمامی پرسنل و خانواده های معزز آنان، علی الخصوص سردار انصاری فرمانده مقتدر نیروی انتظامی استان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در راه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با استعانت از خداوند سبحان و تلاش جان برکفان ناجا، کشور در سایر عرصه های اجتماعی، سیاسی و امنیتی به پیشرفت های چشمگیر و قابل ملاحظه ای برسد.

علی داوودی‌مهر

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی