تاریخ انتشار : یکشنبه 22 سپتامبر 2019 - 23:28
کد خبر : 13434

پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

علی دادوی مهرگفت: توکل به خدا ، پیروی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و توجه به شور و شعور حسینی باعث پیروزی دلیر مردان ایران در صحنه جنگ نا برابر با دشمن بعثی شد و این پیروزی برای سایر ملت های آزاده جهان نیز مایه مباهات و افتخار بود .

آفتاب دنا : مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس علی دادوی مهر، ضمن تبریک این ایام و با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران در دفاع از ارزش های اسلامی گفت: توکل به خدا ، پیروی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و توجه به شور و شعور حسینی باعث پیروزی دلیر مردان ایران در صحنه جنگ نا برابر با دشمن بعثی شد و این پیروزی برای سایر ملت های آزاده جهان نیز مایه مباهات و افتخار بود .

در ادامه این پیام آمده است:

دفاع مقدس، آغازی بود جاودانه، که هیبت مردمان ایران زمین را جهانی کرد .

مردمانی که با نثار خون خود و فرزندانشان در دفاع از شریعت و مرزهای سرزمینی، پایانی خوش، برای دفاع از حریم اسلام  و انقلاب رقم زدند.

این دوران حقیقتی بود که ثابت میکرد، ملت ما در عین مظلومیت، با توکل بر خداوند متعال، تبعیت از فرامین عالمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با رشادت سربازان اسلام ، بار دیگر تدام شور و شعور حسینی را در تاریخ اسلام رقم زدند، که نه تنها ایرانیان، بلکه همه ملت‌های آزاده ی جهان به آن افتخار می‌کنند.

اینجانب هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌ نمایم  و امیدوارم با رهنمودهای حکیمانه ی مقام معظم رهبری، عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه بیش از پیش محقق شود و در راه پاسداری از حریم پر افتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان، ثابت قدم بمانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی