تاریخ انتشار : یکشنبه 22 سپتامبر 2019 - 22:42
کد خبر : 13421

گوهرگانی به وزارت جهاد کشاورزی می رود / صیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری شد

گوهرگانی به وزارت جهاد کشاورزی می رود / صیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری شد

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید محمد تقوی گفت: با اتمام مأموریت جعفر گوهرگانی طی حکمی از سوی استاندار سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست سرپرست معاونت اقتصادی استانداری شد.

آفتاب دنا : مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد از انتصاب سرپرست جدید معاونت اقتصادی استانداری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، سید محمد تقوی با اعلام این خبرگفت: با اتمام مأموریت جعفر گوهرگانی در تاریخ ۳۱ شهریور ماه و همچنین درخواست وی برای حضور در وزارت جهاد کشاورزی طی حکمی از سوی استاندار حشمت‌الله صمیمی‌دوست سرپرست معاونت اقتصادی استانداری شد.

وی افزود: جعفر گوهرگانی که بیست و دوم  دی ماه ۹۶ به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و قریب به دو سال در این جایگاه انجام وظیفه کرد که با پیگیری های مکرر وزارت جهاد کشاورزی به این سازمان برگشت.

گفتنی است وزارت جهاد کشاورزی با ادامه ماموریت جعفر گوهرگانی در مجموعه وزارت کشور مخالفت کرده و با توجه به تخصص گوهرگانی مأموریت وی را پایان داد که شنیده ها حاکی است  ایشان در سطح وزارت جهاد کشاورزی مشغول به کار خواهند شد.

حشمت الله صمیمی دوست که با حکم جناب آقای کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد  به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب شده است پیش از این مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری را بر عهده داشت که کارنامه قابل قبولی را در حوزه مسئولیت خویش داشتند که فعالیتهای و پیگیریهای مجدانه ایشان باعث شد استاندار از ظرفیت ایشان در برهه خاص اقتصادی استفاده نماید.

تحریریه آفتاب دنا برای جناب آقای جعفرگوهرگانی در مسئولیت جدید در وزارت جهاد کشاورزی و حشمت الله صمیمی دوست  سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد آرزوی توفیق می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی