تاریخ انتشار : دوشنبه 16 سپتامبر 2019 - 18:45
کد خبر : 13382

تامین اجتماعی مدافع حقوق کارگران و تکیه گاهی برای بازنشستگان

تامین اجتماعی مدافع حقوق کارگران و تکیه گاهی برای بازنشستگان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد نیزدر این نشست ، کارگران و بازنشستگان را ولی نعمتان تامین اجتماعی ذکر کرد و گفت: خدمت به این قشر شریف ، افتخاری برای مدیران و دست اندر کاران سازمان تامین اجتماعی است .

آفتاب دنا : به منظور رفع مشکلات و چالشهای پیش روی کارگران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان نشستی با حضور نماینده مردم شهرستان های  بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،مدیرکل سازمان تامین اجتماعی ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد و جمع  کثیری از کارگران و بازنشستگان در سالن اجتماعات شعبه تامین اجتماعی یاسوج برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا :  نماینده مردم شهرستان های  بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این نشست ،کارگران را شریف ترین اقشار و بازنشستگان را ارزشمندترین ذخایر، تجربه در جامعه ذکر کرد و گفت: نیروی مولد کارگران و استفاده از تجربیات سالها خدمت و تلاش بازنشستگان در مسیر تولید ،  تنها راه برون رفت از وضعیت موجود اقتصادی در کشور است .

غلام محمد زارعی افزود:  اگر فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی  سالها پیش به اجرا در می آمد مشکلاتی که در حال حاضر گریبان گیر کشور شده ، به این شکل  وجود نداشت .

وی ،  تامین اجتماعی را مدافع حقوق کارگران و تکیه گاهی برای بازنشستگان در شرایط فعلی دانست و اظهار داشت ،  بنده و دیگر نمایندگان سعی مان این است که مطالبات تامین اجتماعی هر چه زودتر از طریق دولت محترم پرداخت شود تا مشکلات تامین اجتماعی در خصوص افزایش پرداخت  مستمریها و سنوات کارگران به حداقل رسد .

نور محمدی مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست ضمن قدر دانی از کارگران و بازنشستگان جهت مطرح نمودن در خواستهای بحقشان و تعامل خوبی که با مدیران تامین اجتماعی استان دارند گزارشی از اقدامات انجام گرفته را به منظور رضایتمندی کارگران و بیمه شدگان ارائه نمود.

ارتقاء و افزایش خدمات درمانی مطلوب  به بیمه شدگان  را بصورت شبانه روزی ومستمر پیگیری می کنیم

مدیر درمان  تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد نیزدر این نشست ، کارگران و بازنشستگان را ولی نعمتان تامین اجتماعی ذکر کرد  و گفت: خدمت به این  قشر شریف ، افتخاری برای مدیران و دست اندر کاران سازمان تامین اجتماعی است .

پیام اکبری ، باذکر این مطلب که روزانه قریب به ۷۰۰۰نفر به مراکز تابعه تامین اجتماعی در استان مراجعه می کنند  اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگران و بازنشستگان جزء اقشار کم در آمد جامعه هستند و خدمات تامین اجتماعی هم رایگان است بیشترین مراجعه به مراکزدرمانی  ما ، ازبین کارگران و بازنشستگان است وبه همین دلیل تمام تلاشمان را بصورت شبانه روزی،وپیگیریهای مداوم و مستمر، مصروف  ارتقاء و افزایش خدمات درمانی مطلوب  به بیمه شدگان کرده ایم .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در ادامه گفت در ۲ سال گذشته ارتقا هتلینگ را با هزینه ای بیش از ده میلیارد تومان در دستور کار داشتیم و جهت خرید تجهیزات درمانی به روز و پیشرفته ، بیش از  ۲۰میلیارد تومان هزینه کردیم که اگر تورم موجود کشور را در نظر بگیریم این تجهیزات قریب به پنجاه میلیارد تومان هزینه داشته است.

اکبری افزود: ۱۲ بخش جدید را در زمان مدیریت فعلی   و با کمک همکاران تلاشگرم در حوزه درمان که بصور.ت شبانه روزی مشغول  خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند ، به بهره برداری رساندیم ،  که بخشهای سی تی اسکن  ،جراحی عمومی ،زنان و زایمان  ،ccu، icu و nicu  از آن جمله هستند .

وی گفت: تعداد تخت بستری را در بیمارستان شهدای گمنام از ۳۰تخت به ۷۰تخت افزایش دادیم و مصمم هستیم،  این تعداد را به ۱۰۰تخت برسانیم ، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ، راه اندازی پروژه  دی کلینیک گچساران ، تبدیل درمانگاه دهدشت به پلی کلینیک تخصصی و توسعه فضاهای درمانی مراکز تابعه را از دیگر برنامه های تامین اجتماعی ذکر کرد و گفت ، که اگر توفیق داشته باشیم در آینده ای نزدیک این پروژه ها را به بهره برداری خواهیم  رساند .

اکبری افزود:  تمامی  این کارها به لطف خداوند متعال و بخاطر عشق خدمت رسانی به شما عزیزان صورت گرفته است.

در پایان این جلسه درخواستهای کارگران و بازنشستگان از مدیران تامین اجتماعی استان توسط حاج کرمی رئیس کانون بازنشستگان قرائت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی