تاریخ انتشار : جمعه 13 سپتامبر 2019 - 10:01
کد خبر : 13343

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پایانه مرزی شلمچه

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پایانه مرزی شلمچه

کلانتری در حاشیه این بازدید ها و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با هماهنگی با استاندار خوزستان و براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین به همراه جمعی از مسئولان استان به عنوان استان معین خوزستان در مرز شلمچه حضور یافتیم.

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بارها در جلسات ستاد اربعین بر روند انجام فعالیت های اعضای ستاد برای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی تاکید داشته این بار و در یک بازدید میدانی به همراه تیمی  از مدیران استان در مرز شلمچه حضور یافته و از نزدیک  بر روند اجرایی این عملیات نظارت داشته و دستورات لازم برای هرچه بهتر برپا شدن سایت استان در مسیر تردد زائران را به مسئولان مربوطه صادر کرد.

کلانتری در حاشیه این بازدید ها و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با هماهنگی با استاندار خوزستان و براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین به همراه جمعی از مسئولان استان به عنوان استان معین خوزستان در مرز شلمچه حضور یافتیم.

نماینده عالی دولت در استان گفت: بر اساس خدمات رسانی مسئولان دو استان در سال های گذشته امسال تلاش می کنیم از نظر کمی و کیفی سطح خدمات را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی توقع چندانی ندارند، تاکید کرد: البته ما موظفیم شرایط مناسبی برای حضور زائران در راهپیمایی اربعین حسینی را فراهم کنیم.

کلانتری خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه های اجرایی و زیربنایی استانداری با محوریت معاونت عمرانی و همکاری بخش خصوصی و خیران در خوزستان و خرمشهر همگی پای کار هستند.

وی بیان کرد: باتوجه به محاسبات انجام شده پیش بینی می شود امسال بتوانیم در سه نوبت پذیرای ۱۲ تا ۱۴ هزار زائر باشیم.

کلانتری افزود: شرایط اسکان و استراحت به صورت موقت برای زائران فراهم می شود به ویژه افراد کهنسال و خانواده هایی که دارای فرزند خوردسال هستند در اولویت قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون همکاری خوبی انجام شده، گفت: نیروهای سپاه پاسداران، مرزبانی و انتظامی پای کار هستند و تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی هر دو استان وجود دارد.

کلانتری با اشاره به اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره ارادت خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت داشته اند، تصریح کرد: خواسته مردم استان پای کار بودن مسئولان و فراهم شدن بسترهای لازم است.

نماینده ارشد اجرایی استان عنوان کرد: نسبت به این وضعیت خوشبین هستم و تعامل بین استاندار و مدیران شهرستانی و آمادگی خیران قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: انتظار می رود استاندار خوزستان، ستاد اربعین و فرمانداری خرمشهر اجازه دائمی شدن سایت استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کنند تا بتوانیم یک سازه پایدار داشته و از انجام هزینه های اضافی در سال های آینده جلوگیری شود.

کلانتری افزود: بدون شک با موافقت در این خصوص و با هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین می توان از این هزینه ها در جای مناسب تری استفاده بهینه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی