تاریخ انتشار : دوشنبه 9 سپتامبر 2019 - 9:15
کد خبر : 13313

پیام تسلیت دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

آفتاب دنا : روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و فرا رسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفت.

آفتاب دنا : روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و فرا رسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفت: متن این پیام به شرح ذیل است.

دل را به محـرم آشنـا خواهیم کرد        از هرچه به غیر او جدا خواهیم کرد

امروز که هیچ، بی گمان بعد از مرگ        همواره حسین را صـدا خواهیم کرد

بی‌گمان، واقعه عاشورا اقیانوس ژرفی است به گستردگی تاریخ. پیرامون ابعاد مختلف آن سخن‌های بسیار گفته‌اند و آثار آن را بررسی و تحلیل کرده‌اند. درک هریک از امواج عظیم عرفانی و اجتماعی و حماسی و تربیتی این اقیانوس بیکران که دربرابر فساد و تباهی قد برافراشتند، سال‌ها تامل و تدبر و شکیبایی و پایمردی می‌طلبد و ازعهده همگان بیرون است. «حسین‌بن علی (ع)»،  یعنی حقیقت عبد صالح پروردگار و حماسه عاشورای حسینی، یعنی تجلی عظمت و علوّ و رفعت بشریت و معالى و مکارم انسانیت.

آن حماسه بزرگ تحولی در قلوب انسان‌ها و آشوبی در ذرات عالم پدید آورد که «بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است» و تا قیام قیامت ادامه خواهد داشت.

بدین‌وسیله فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله ‌الحسین (ع) و هفتاد و دو یاربا وفای ایشان را به محضرآقا امام زمان (عچ) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و محبان اهل بیت در اقصی نقاط عالم ومردم نجیب استان کهگیلویه وبویراحمد  به ویژه همکاران دانشگاه فنی و حرفه‌ای تسلیت وتعزیت عرض نموده و از درگاه احدیت عاقبت‌ به‌‌ خیری و غفران و رحمت برای همگان مسئلت می‌نماییم.

 روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی