تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 سپتامبر 2019 - 19:33
کد خبر : 13287

اجرای برنامه های مشترک فرهنگی کانون پرورش فکری واداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا

اجرای برنامه های مشترک فرهنگی کانون پرورش فکری واداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا

آفتاب دنا : رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا با مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر سی سخت دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقشی عمده و اساسی در توسعه فرهنگی واجتماعی

آفتاب دنا : رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا با مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر سی سخت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، در این دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقشی عمده و اساسی در توسعه فرهنگی واجتماعی دارد و نقش آن در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان ، دانشجویان و طالبان علم و آگاهی بر کسی پوشیده نیست .

جهانبخش حیدری افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بدو تاسیس تاکنون نقشی اساسی در تولید علم و دانش و رشد فرهنگ مطالعاتی جامعه ایفا نموده است .

آصفی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سی سخت با ابراز خرسندی از این دیدار به بیان گزارشی از فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت وگفت: در دنیای امروز علی رغم پیشرفت گسترده فناوری های مدرن و شبکه های مجازی کتاب و کتاب خوانی همچنان جایگاه ، نقش و اهمیت خود را حفظ کرده است و می بایست زمینه انس و الفت مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با کتاب را فراهم آوریم .

در این دیدار دو طرف بر تقویت تعاملات ، ارتباطات و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی برای ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان تاکید کردند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی