تاریخ انتشار : یکشنبه 1 سپتامبر 2019 - 21:29
کد خبر : 13256

کاهش ۵۰ درصدی شکایات در آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد

کاهش ۵۰ درصدی شکایات در آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد

مسعود رودشتیان گفت: همه شهروندان، دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه، نسبت به ثبت شکایت و درخواست خود اقدام کنند.

آفتاب دنا : کارشناس مسئول  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد در جمع کارکنان اموزش وپرورش  به  مهم و حساس بودن کار ارزیابی پرداخت و گفت: هدف ورسالت اصلی حوزه ارزیابی نظارت است نه اجرا و دراین روند  نظارتی  امور تسهیل و از حقوق همکاران دفاع می شود  .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مسعود رودشتیان با اشاره به فعالیت سامانه اینترنتی  در شهرستان  در زمینه جمع آوری شکایات و انتقادت و پیشنهادات مردمی در زمینه آموزش و پرورش گفت: شکایات، پیشنهادات، انتقادات، درخواست ها، ارائه ایده ها و گزارشات از طریق ، سامانه متمرکز رسیدگی به شکایات به آدرس shekayat.medu.ir ثبت ،تا امکان پیگیری داشته باشد.

وی به ذکر اماری از شکایات پرداخت با بیان اینکه  در یک سال گذشته  ۲۸۰شکایت واصل ومورد رسیدگی قرار گرفته  اظهار  کرد : تعدا ۹۰ مورد توسط سامانه رسیدگی به شکایات و۱۸۰ مورد  بصورت حضوری  که  میانگین پاسخگویی به آنان  حد اکثر ۳ روز ومیزان شکایات نسبت  به سنوات قبل  ۵۰ درصد کاهش یافته است.

رودشتیان  هدف از این کار را تسریع در امور، توسعه دولت الکترونیک و  افزایش رضایت ارباب رجوع عنوان و تصریح کرد: پس از ثبت شکایت، توسط سامانه کد رهگیری ارائه می شود و لازم است افراد این کد را برای مشاهده روند پیگیری شکایت در سامانه، نزد خود داشته باشند.

کارشناس مسئول  ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش بویر احمد به موضوع ثبت نام دانش آموزان  حقوق همکاران و تکریم ارباب رجوع پرداخت و گفت: همه شهروندان، دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه، نسبت به ثبت شکایت و درخواست خود اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی