تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آگوست 2019 - 0:04
کد خبر : 13182

افتتاح سردخانه ۵۰۰ تنی شهرستان دنا در هفته دولت

افتتاح سردخانه ۵۰۰ تنی شهرستان دنا در هفته دولت

آفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت: دو طرح اقتصادی با اشتغال بیش از ۲۵ نفر هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود. ارسلان حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا ،از افتتاح سردخانه ۵۰۰ تنی شهرستان دنا  خبرداد و گفت:

آفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت: دو طرح اقتصادی با اشتغال بیش از ۲۵ نفر هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

ارسلان حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار آفتاب دنا ،از افتتاح سردخانه ۵۰۰ تنی شهرستان دنا  خبرداد و گفت: کلنگ احداث این طرح هفته دولت سال گذشته به زمین زده شد که با تسهیلات ۷٫۵ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای ۵ نفر هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بخشی از نیاز میوه استان و سایر استان‌های کشور در شهرستان دنا تولید می‌شود  خاطرنشان کرد: ایجاد سردخانه نقش مهمی در نگهداری محصولات باغی و زراعی و در نتیجه توسعه شهرستان  دنا دارد.

کلنگ‌زنی طرح بوم‌گردی روستای کوخدان بویراحمد در هفته دولت

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی طرح بوم‌گردی و باغ آیین‌های روستای کوخدان شهرستان دنا در زمینی به مساحت ۴ هزار متر در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

ارسلان حسن پور با اشاره به اینکه احداث این طرحها نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری روستایی دارد گفت: این طرح گردشگری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر در هفته  دولت کلنگ‌زنی می‌شود که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از  این طرح بوم‌گردی در روستای کوخدان سی‌سخت باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی