تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 آگوست 2019 - 23:28
کد خبر : 13174

مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم فقط به فکر خدمت به مردم باشند

مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم فقط به فکر خدمت به مردم باشند

آفتاب دنا- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم فقط به فکر خدمت به مردم باشند. به گزارش آفتاب دنا، شاهرخ کناری در نشست شورای اداری بویراحمد افزود: دشمنان اکنون بیشتر از هر زمانی برای ضربه زدن به کشور و انقلاب تلاش می کنند و تلاش آنها برای ناکارآمد نشان دادن نظام است.

آفتاب دنا- فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

به گزارش آفتاب دنا، شاهرخ کناری در نشست شورای اداری بویراحمد افزود: دشمنان اکنون بیشتر از هر زمانی برای ضربه زدن به کشور و انقلاب تلاش می کنند و تلاش آنها برای ناکارآمد نشان دادن نظام است.

وی بیان داشت: همه ما باید در خدمات‌رسانی به مردم نگاه سیاسی نداشته باشیم و خدمت به مردم در هر گوشه ای از این استان باید تنها هدف هر مدیر و مسئولی باشد.

کناری اظهار داشت: در ماههای آینده انتخابات را پیش رو داریم و با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، این انتخابات می‌تواند نقطه عطفی در ۴۰ سال عمر انقلاب و نظام باشد.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم باید با تعهد، تلاش و پشتکار همراه باشد و در راستای خدمت در حوزه پزشکی به مردم مارگون و لوداب، پزشکان متخصص و فوق تخصص چشم و دندانپزشکی موسسه خیریه نورآوران به مدت سه در مارگون و لوداب مستقر می‌شوند.

کناری همچنین با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور است و در راستای خدمت رسانی به این قشر، در ۲۶ مردادماه با حضور مدیران شهرستان و استان برای رسیدگی به مشکلات و انتظارات آزادگان، میز خدمت در مجتمع لاله شهرک ولایت دایر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی