تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 آگوست 2019 - 22:53
کد خبر : 13158

محتوا بخشی به برنامه های هفته دفاع مقدس/باغ موزه دفاع مقدس استان وارد فاز اجرا شود

محتوا بخشی به برنامه های هفته دفاع مقدس/باغ موزه دفاع مقدس استان وارد فاز اجرا شود

آفتاب دنا :   استاندار در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت با در نظر گرفتن شرایط کنونی باید در کلیه برنامه های هفته دفاع مقدس به تولید محتوا و استفاده از ابزارهای روز توجه جدی شود و امروز به تقویت فرهنگ مقاومت و ایستادگی بیشتر نیاز

آفتاب دنا :   استاندار در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت با در نظر گرفتن شرایط کنونی باید در کلیه برنامه های هفته دفاع مقدس به تولید محتوا و استفاده از ابزارهای روز توجه جدی شود و امروز به تقویت فرهنگ مقاومت و ایستادگی بیشتر نیاز داریم.

حسین کلانتری به حفظ ، ترویج، صیانت و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بخصوص نسل جوان تاکید کرد و ابراز داشت: امسال که در جنگی نابرابر و تمام عیار اقتصادی با همه خباثت ها و شیطنت هایی که از دشمن دیده می شود قرار گرفته ایم نیاز بیشتری به محتوا سازی در جهت تقویت و نشر فرهنگ ایستادگی و مقاومت داریم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: عشق و ارادت مردم این استان به ائمه اطهار(ع) و ولایت و روحیه غیرت، رشادت و شجاعت مردم استان دو عامل در عملکرد برجسته آنها طی هشت سال دفاع مقدس می باشد و همین ویژگی ها باعث گردید تعداد شهدای استان به نسبت جمعیت در رتبه اول قرار گیرد.
استاندار با بیان اینکه به لحاظ کمی و کیفی و با داشتن برنامه های ویژه نسبت به دیگر استانها باید به هفته دفاع مقدس توجه بیشتری شود گفت: مردم ایران اسلامی و از جمله این استان از شایستگان روی زمین هستند و لذا با توجه به تعداد شهدای استان وظیفه ما سنگین تر شده است.
کلانتری نقش و حضور دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان، دانش آموزان و سازمان های مردم نهاد را در نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس مهم دانست و ابراز داشت: باید نمود کارهایی که در خصوص شهدا انجام می گیرد به عینه دیده شود.
استاندار گفت: در زمانی که رژیم بحث عراق با حمایت همه جانبه آمریکا، کشورهای غربی و دول عربی با پیشرفته ترین تجهیزات با استقامت، پایمردی و رشادت ملت ما در جنگ بودند، رزمندگان دشمن را با شکست تاریخی مواجه ساخت.
وی ادامه داد امروز هم در جنگ تمام عیار اقتصادی با ایستادگی مردم سربلند و پیروز خواهیم شد و دنیا دارند اعتراف می کنند که  مقاومت ملت ایران، آمریکا را با شکست مواجه می سازد.
استاندار گفت: کمیته های شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تا ۱۵ شهریور ماه جدول نهایی از برنامه های فاخر، دارای محتوا و اثر گذار که قابلیت اجرا داشته باشند را تدوین و وظایف هر دستگاه را در این رابطه مشخص و به آنها ابلاغ کنند.
وی تاکید کرد در همه شهرستانها ستاد هفته دفاع مقدس تشکیل و برنامه های جذاب، موثر و سازنده در دستور کار قرار گیرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد که برنامه ها در بخش دانش آموزی، ورزش وجوانان و کانون فکری کودکان و نوجوانان نیز به خوبی دیده شود.
کلانتری یادآور شد: جهاد سازندگی این سنگرسازان بی سنگر که دوران هشت سال دفاع مقدس پیش قدم بودند و خود راه ها، خاکریزها و سنگرها را می ساختند و تحویل رزمندگان می دادند باید در برنامه های هفته دفاع مقدس مورد توجه باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ضروت احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی