تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آگوست 2019 - 1:07
کد خبر : 13151

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد به کانون گرم خانواده توسط اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در عید غدیر

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد به کانون گرم خانواده توسط اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در عید غدیر

به گزارش آفتاب دنا ،حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد  با تبریک عید غدیر اظهار کرد: مراسم جشن عید غدیر در ۱۲ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد با برنامه جشن و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار شد

آفتاب دنا : معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت عیدغدیر ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد توسط اوقاف استان آزاد و به کانون خانواده بازمی‌گردند.

به گزارش آفتاب دنا ،حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد  با تبریک عید غدیر اظهار کرد: مراسم جشن عید غدیر در ۱۲ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد با برنامه جشن و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار شد که این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده مختار(ع) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به مناسبت عید غدیر روز گذشته همایش بانوان ولایی در آستان مقدس امامزاده آقامیر دهدشت با سخنرانی امام جمعه شهر دهدشت برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی کاروان‌های شادی گفت: کاروان‌های شادی از مرکز کهگیلویه به سمت امامزاده آقا میر دهدشت و از یاسوج به سمت امامزاده مختار(ع) برپا شد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به تعهد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و گفت: تعهد سازمان ۲۸۰ زندانی بود که سهم استان آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد است.

مومنی‌شاد عنوان کرد: این ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت عید غدیر توسط اوقاف و امور خیریه آزاد و به کانون خانواده بازمی‌گردند که مقدمات اولیه صورت گرفته منابع مالی مورد نیاز تامین شده و ظرف یکی دو روز آینده طی مراسم باشکوهی آزاد می‌شوند.

وی در پایان از خیرین و افرادی که دارای تمکن مالی مناسبی هستند خواست با مشارکت در این کار خداپسندانه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شادی را به خانواده‌های این افراد هدیه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی