تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آگوست 2019 - 0:46
کد خبر : 13131

هماهنگی بیشتر دستگاههای مرتبط با وزارت نیرو در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم

هماهنگی بیشتر دستگاههای مرتبط با وزارت نیرو در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم

داوود راهزادی با بیان اینکه دستگاههای مرتبط با وزارت نیرو تعامل خوبی با مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی دارند گفت: انتظار می رود دستگاها  هماهنگی و انسجام بیشتری برای رفع مشکلات ومطالبات واقعی مردم داشته باشند.

آفتاب دنا : جلسه شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی شرکت منطقه ای استان و با حضور مدیران عامل ،معاونین و مدیران ستادی شرکتهای آبفاضلاب ،برق و آب تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا :رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با تبریک عید غدیر عید بزرگ ولایت به همه محبان اهل بیت (ع) هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی و هم افزایی بیشتر دستگاههای مرتبط با وزارت نیرو در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم عنوان کرد.

داوود راهزادی با بیان اینکه دستگاههای مرتبط با وزارت نیرو تعامل خوبی با مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی دارند گفت: انتظار می رود دستگاها  هماهنگی و انسجام بیشتری برای رفع مشکلات ومطالبات واقعی مردم داشته باشند. وی توجه به مسائل فرهنگی و دینی در مناسبتهای مختلف ملی ومذهبی را یاداور شد واز شرکتهای مرتبط با وزارت نیرو خواست در این زمینه اهتمام بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه ، بررسی مسائل حقوقی شرکتها و تعامل بیشتر با دستگاههای نظارتی وامنیتی را خواستار شد.

راهزادی با اشاره به اینکه مقوله ورزش برای شادابی ، نشاط و سلامت نیروی انسانی بسیار مهم و تاثیر گذار هست گفت:  لازم است واحدهای ورزشی شرکتهای آب وفاضلاب ،برق و آب منطقه ای هماهنگی بیشتری در زمینه فعالیتهای ورزشی داشته باشند و تیمهای ترکیبی از ورزشکاران علاقمند در سطح ملی و شرکت در مسابقات کشوری وزارت نیرو داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کهگیلویه وبویراحمد به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری نیز اشاره کرد و از مدیران مرتبط با وزارت نیرو در استان خواست از هرگونه دخالت در امر انتخابات و استفاده از امکانات دولتی در این زمینه خود داری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی