تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 آگوست 2019 - 1:01
کد خبر : 13015

تبریک مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار /خبرنگاران همواره شایسته تکریم وتحسین اند

تبریک مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار /خبرنگاران همواره شایسته تکریم وتحسین اند

آفتاب دنا : آیت افشارمهر مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر واطلاع رسانی تبریک گفت.

آفتاب دنا : آیت افشارمهر مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان  عرصه خبر واطلاع رسانی تبریک گفت.

متن  پیام آیت افشارمهر به شرح زیر است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

نون و َالْقَلَمِ وَ مَا یسْطُرُون

۱۷ مرداد ماه که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، روز خبرنگار نامگذاری شده است در حقیقت یادآور فرصتی است گران بها ، برای پاسداشت مقام شامخ انسانهای فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند .

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیتها می باشند همواره شایسته تکریم وتحسین اند.

روز خبرنگار فرصتی مغتنم، برای تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.

درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی‏گیرند.

سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

لذا اینجانب این روز شکوهمند وخجسته را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم  با استعانت و توکل به خداوند متعال خبرنگاران عزیز  بیش از هر زمان دیگری در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق  باشند.

آیت افشارمهر

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی