تاریخ انتشار : جمعه 2 آگوست 2019 - 11:31
کد خبر : 12925

دیداررئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا با فرماندار/ آمادگی کتابخانه های عمومی شهرستان برای همکاری با ادارات

دیداررئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا با فرماندار/ آمادگی کتابخانه های عمومی شهرستان برای همکاری با ادارات

حیدری همکاری و تعامل بین ادارات شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم را ضرورت دانست و از آمادگی کتابخانه های عمومی شهرستان برای همکاری با ادارات بالاخص در حوزه کتاب و کتاب خوانی خبرداد.

آفتاب دنا : رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا در نخسین برنامه کاری خویش با نماینده عالی دولت در شهرستان دنا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، جهان بخش حیدری در این دیدار که ایلخانی پور بخشدار مرکزی شهرستان دنا نیز حضور داشت به بیان گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان پرداخت و از فرماندار خواست در راستای ارتقاء فرهنگ کتاب وکتابخوانی و توسعه فضاهای فرهنگی در حوزه کتاب اداره کتابخانه های عمومی شهرستان را یاری نماید.

وی به مشکلات کتابخانه های شهرستان دنا اشاره کرد وخواستار پرداخت به موقع سهم نیم درصد کتابخانه های شهرستان از درآمدهای شهرداری شد

حیدری  همکاری و تعامل بین ادارات شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم را ضرورت دانست و از آمادگی کتابخانه های عمومی شهرستان برای همکاری با ادارات  بالاخص در حوزه کتاب و کتاب خوانی خبرداد.

در ادامه این دیدار علیپور  نماینده عالی دولت در شهرستان دنا گفت: کتاب و کتاب خوانی از دیرباز نقشی اساسی و عمده در فرهنگ ایرانی اسلامی جامعه داشته و از رهگذر کتاب خوانی توفیقات مهمی در مسیر تعالی و پیشرفت جوامع به وقوع پیوسته است.

فرماندار دنا با بیان اینکه هرچه امروز داریم به یمن توجه به کتاب و مطالعه است خاطرنشان کرد: در راستای ترویج مطاله وکتابخوانی می طلبد سایر ادارات شهرستان همکاری و همراهی لازم را با اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان دنا داشته باشند تا شاهد رشد و توسعه کتاب و کتاب خوانی بیش از گذشته در این دیار فرهنگی  باشیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی