تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 جولای 2019 - 0:34
کد خبر : 12867

رئیس جدید اداره کتابخانه های شهرستان دنا معرفی شد

رئیس جدید اداره کتابخانه های شهرستان دنا معرفی شد

یاسر رحیمیان در این آیین با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی در سطح استان به یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده اند گفت: خوشبختانه با استقبال خوب فرهنگ دوستان امروز در کتابخانه های عمومی سطح استان برنامه های متنوعی نظیر جمع خوانی کتاب، نشست های کتابخوان، مسابقات کتابخوانی ، نقاشی و جشنواره های متعدد اجرا می شود.

آفتاب دنا : آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید اداره کتابخانه های شهرستان دنا در محل فرمانداری دنا با حضور فرماندار شهرستان دنا، مدیرکل کتابخانه های استان،  جمعی از کارشناسان اداره کل و کتابداران شهرستان دنا برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: در شهرستان دنا ۵ کتابخانه عمومی وجود دارد و در این کتابخانه ها علاوه برخدمات کتابخانه ای، کارهای فرهنگی خوبی انجام میگیرد.

یاسر رحیمیان با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی در سطح استان به یک پایگاه اجتماعی و  فرهنگی تبدیل شده اند گفت: خوشبختانه با استقبال خوب  فرهنگ دوستان امروز در کتابخانه های عمومی سطح استان برنامه های متنوعی نظیر جمع خوانی کتاب، نشست های کتابخوان، مسابقات کتابخوانی ، نقاشی و جشنواره های متعدد  اجرا می شود.

وی از زحمات و خدمات  ارزشمند محمدرضا صفایی در دوران مسئولیت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا تقدیر وتشکر کرد واظهار امیدواری کرد در دوران مدیریت جدید آقای جهانبخش حیدری نژاد شاهد رشد و پویایی بیشتر اداره کتابخانه های عمومی برای خدمت به مردم با فرهنگ این شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان دنا  نیز دراین آیین تکریم و معارفه با اشاره به فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: شهرستان دنا از دیر باز بعنوان زیر ساخت فرهنگی با داشتن گذر گاه علمی امروز نقش بسزایی در در رتبه های علمی کشوری و جهانی دارد و نیاز هست روند کتابخوانی با توجه به نیازهای علمی به جایگاه آن برای همه مناطق اهمیت ویژه ای داده شود.

علی پور گفت: مسولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر از چند گاهی براساس تجربه و توانایی افراد قابل تغییر بوده امروز هم این مدیریت ‌شهرستانی بعد ازچندین سال به خدمتگزار دیگری سپرده شده است.

جهانبخش حیدری نژاد مدیر جدید کتابخانه های عمومی شهرستان دنا نیز در سخنانی از حسن اعتماد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در انتصاب ایشان تشکر وقدردانی کرد و گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات محور ومدار توسعه دانایی و آگاهی است که از طریق مطالعه حادث می شود .

وی با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی  در بستر گفت: تلاش می کنیم  با تعامل با سایر مجموعه های دولت و نهادهای مستقر در سطح شهرستان از همه ظرفیتها و پتانسیلها برای ارتقاء فرهنگ مطالعه بیش از گذشته گام برداریم.

حیدری نژاد در پایان سخنانش از تلاشهای دلسوزانه محمدرضا صفایی در دوران تصدی مسئولیت اداره شهرستان دنا تقدیر و تشکر کرد.

در پایان  این آیین باشکوه جهانبخش حیدری نژاد به عنوان مدیر جدید کتابخانه های عمومی شهرستان دنا منصوب و از خدمات محمدرضا صفایی تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی