تاریخ انتشار : دوشنبه 29 جولای 2019 - 23:54
کد خبر : 12859

بازدید مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور از پایلوت طرح روستای بدون بیکار در کهگیلویه و بویراحمد

بازدید مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور از پایلوت طرح روستای بدون بیکار در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمدگفت : در ادامه سفر صندوق کارآفرینی کشور به استان ،کارگاه بسته بندی میوه جات نیز با حضور مدیر عامل صندوق و مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

آفتاب دنا : مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر  اصغر نورالله زاده مدیرعامل  صندوق کارآفرینی امید کشور به یاسوج خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، ارسلان حسن پور گفت: در این سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور  به همراه استاندار، فرمانده سپاه فتح استان ، مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی ، فرماندار بویراحمد وسایر مسئولان استانی  از روستای باغچه واسلام آباد جلیل که به عنوان پایلوت طرح روستای بدون بیکار در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال۱۳۷۳ به این روستا بیان کرد:  صندوق کارآفرینی امید  استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در روستای باغچه واسلام آباد جلیل برای ۱۰۱ نفر از اهالی این روستاها در زمینه های مختلف جهت اشتغالزایی تشکیل پرونده داده است که فردا با حضور مسئولان کشوری واستان  تسهیلات ۲۰ نفر از آنها که پرونده آنان تکمیل است پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ، تسهیلات پرداختی  به طرحهای اشتغالزایی در روستای باغچه واسلام آباد جلیل را بین ۳۰تا ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۶ درصد  عنوان کرد وگفت: بیشتر این طرحها در زمینه کشاورزی و دامپروری است.

ارسلان حسن پور افزود : در ادامه سفر صندوق کارآفرینی کشور به استان ،کارگاه بسته بندی میوه جات نیز با حضور مدیر عامل صندوق و مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

وی در رابطه با مشخصات این کارگاه تولیدی گفت: این کارگاه تولیدی در روستای نرگه شهرستان بویراحمد با سرمایه گذاری ۸۵۰میلیون تومان  حجم تولید آن سالانه ۱۵۰ تن است که ۲۰۰ میلیون تومان آورده سرمایه گذار است و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۶ درصد توسط صندوق کارآفرینی امید به آن پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  در پایان با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای کوچک با توجه به زودبازده بودن از برنامه‌های دولت برای رونق تولید و کارآفرینی است گفت : طرح هر روستا یک محصول، روستاهای بدون بیکار و صندوق خرد زنان روستایی از جمله برنامه های این صندوق برای گره گشایی از مشکلات بیکاری در روستاهای استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی