تاریخ انتشار : دوشنبه 29 جولای 2019 - 0:06
کد خبر : 12846

مسئولان در برخورد با مردم با سعه صدر، عمل گرا باشند/ملاقات چهره به چهره استاندار با مردم

مسئولان در برخورد با مردم با سعه صدر، عمل گرا باشند/ملاقات چهره به چهره استاندار با مردم

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: این دیدارها صرفا برای ملاقات با اشخاص حقیقی و مردم عادی است و سایر گروه ها، انجمن ها، دهیار و … در وقت های دیگری می توانند مراجعه کنند.

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دومین برنامه ملاقات مردمی خود که از ساعت هشت صبح امروز آغاز و تا .. : ۱۳  بطول انجامید با مردم از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه ۱۶ نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران کل ستادی استانداری در برنامه دیدار مردمی استانداری حضور یافت.

وی در این دیدار که دومین برنامه رسمی ملاقات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است با بیش از ۲۶ نفر از متقاضیان و مردم استان بصورت چهره‌ به‌ چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و مسائل مطرح شده توسط مردم را در محل جلسه و با حضور مدیران حل و فصل کرد.

نماینده ارشد دولت در استان هر دو هفته یکبار، روزهای یکشنبه برنامه رسمی ملاقات مردمی خود را برگزار خواهد کرد و متقاضیان حضور در این برنامه باید حتما درخواست‌های خود را پیش از این روز، بصورت کتبی و با مراجعه حضوری به واحد “بازرسی استانداری” مستقر در ساختمان بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارائه کنند.

همچنین مردم استان می‌توانند طی تماس با شماره تلفن ۱۱۱ “سامانه ارتباطی مردم و دولت” مسائل خود را بصورت غیرحضوری نیز مطرح و پیگیری کنند.

علاوه بر این، مدیران استانی بصورت هفتگی در مرکز سامد استانداری حضور می‌یابند و طبق برنامه اعلام شده، شخصا پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم به شماره ۱۱۱ می‌شوند.

حسین کلانتری در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: در این دیدارها مردم مشکلات خود را در بخش های مختلف حوزه ورزش، اشتغال، بهداشت و درمان، دستگاه های خدمات رسان، راه ارتباطی، آب و … با ما در میان گذاشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم جز وظایف اصلی مسئولان است، بیان کرد: این دیدارهای چهره به چهره باید تداوم داشته باشد.

وی بر تسریع رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: انتظار می رود پس از بیان مشکلات از زبان مردم و در این نشست گام های اساسی برای رفع آنها برداشته شود تا مردم بدانند که مسئولان همیشه و در همه حال گوش شنوای مشکلات آنها هستند.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: این دیدارها صرفا برای ملاقات با اشخاص حقیقی و مردم عادی است و سایر گروه ها، انجمن ها، دهیار و …  در وقت های دیگری می توانند مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در احصای مشکلات و نیازهای مردم دقت شود تا با حضور مدیر مربوطه نسبت به رفع مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم را باید غنیمت شمرد، اظهار داشت: مسئولان در برخورد با مردم با سعه صدر، عمل گرا باشند.

وی خطاب به کارشناسان ارتباطات مردمی استانداری گفت: در مرحله نخست برگزاری این نشست دارای اهمیت است و اما متعهد ساختن مسئولان و اجرایی شدن این تصمیمات بسیار مهم تر و اصل اساسی کار است.

کلانتری افزود: تمامی این مصوبات را به جد پیگیری کنید و بعد از مشخص کردن زمان برای اجرای مصوبات در موعد مقرر این مصوبات را از مسئولان مربوطه مطالبه کنید.

وی تاکید کرد: انتظار می رود تا ملاقات مردمی بعدی این مصوبات پیگیری و اجرایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی