تاریخ انتشار : دوشنبه 15 جولای 2019 - 23:32
کد خبر : 12727

تبریک انتصاب دکتر جلال پوران فرد به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

تبریک انتصاب دکتر جلال پوران فرد به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : رئیس شورای عالی نظام پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی  انتصاب دکتر جلال پوران فرد به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت. متن این پیام که یک نسخه از آن در اختیار پایگاه خبری آفتاب دنا قرار گرفته اسشت به شرح ذیل

آفتاب دنا : رئیس شورای عالی نظام پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی  انتصاب دکتر جلال پوران فرد به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت. متن این پیام که یک نسخه از آن در اختیار پایگاه خبری آفتاب دنا قرار گرفته اسشت به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر جلال پوران فرد

حسن اعتماد و انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد که بیانگر تعهد، تخصص،کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌‌های برجسته شما در عرصه مختلف خدمت به مردم شریف این دیار است را از جانب خود و اعضای سازمان نظام پرستاری استان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، موجبات ارتقاء کیفی مسائل آموزشی مجموعه عظیم دانشگاه را فراهم خواهد نمود.

لازم می دانم از دکتر یزدانپناه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی که نگاه ویژه ای به توانمندیهای جامعه پرستاری دارند صمیمانه تقدیر وتشکر  نمایم.

از درگاه خداوند متعال آن یکتای بی همتا ، برای حضرتعالی که از پرستاران با سابقه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان هستید مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد مسالت می نمایم و امیدوارم مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در ارتقاء سطح سلامت و دستیابی به اهداف آموزشی در سال‌های آتی به موفقیت های هرچه بیشتر دست یابد.

دکتر مهران پوزش

رئیس شورای عالی نظام پرستاری استان کهگیلویه وبویراحمد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی