تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 جولای 2019 - 0:35
کد خبر : 12695

دوره آموزشی ده گانه مدیریت برای ۲۵۰۰نفر از مدیران مدارس کهگیلویه وبویراحمد

دوره آموزشی ده گانه مدیریت برای ۲۵۰۰نفر از مدیران مدارس کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا : رئیس اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمدگفت: ۲۵۰۰نفر در دوره آموزشی ده گانه مدیران شرکت کردند. اصغر بهزادی در گفتگو با خبرنگار  آفتاب دنا در یاسوج با بیان این خبر گفت: مدیران مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد  ۱۷۸ ساعت دوره آموزشی که معادل ۴۶۷۵۰۰نفر ساعت می باشد را

آفتاب دنا : رئیس اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمدگفت: ۲۵۰۰نفر در دوره آموزشی ده گانه مدیران شرکت کردند.

اصغر بهزادی در گفتگو با خبرنگار  آفتاب دنا در یاسوج با بیان این خبر گفت: مدیران مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد  ۱۷۸ ساعت دوره آموزشی که معادل ۴۶۷۵۰۰نفر ساعت می باشد را در ۲۰ آزمون با موفقیت گذراندند.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی ده گانه مدیریت در سامانه ltms برای مدیران مدارس فعال گردیده بود که آزمونها در مراکز مشخص و با نظارت آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق از۲۱ خرداد آغاز شده بود و در ۱۶ تیر به اتمام رسید.

رئیس اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرحله اول آزمون دوره های ده گانه مدیران مدارس از ۲۱ خرداد در مراکز تعیین شده آزمون در سطح شهرستانها ومناطق آغاز شده بود گفت: مرحله اول این دوره ها در زمینه های رهبری آموزشی، مدیریت ارتباطات در مدرسه، مدیریت مشارکتی در سطح مدرسه، نظارت وراهنمایی تعلیماتی و مدیریت پیشگیری از وقوع جرم وآسیب های اجتماعی در مدارس بود که با نظارت کامل و حضور مدیران مدارس طبق برنامه زمانبندی شده با موفقیت اجرا شد.

بهزادی گفت: مرحله دوم این آزمونها از ۵ تیر آغاز وتا ۱۶ تیر ادامه داشت که مدیران مدارس این دوره ها را در زمینه های روشها و راهبردهای کیفیت بخشی به مدیریت مدارس (برنامه تدبیر و تعالی)، خلاقیت و نوآوری در مدرسه، اصول شاداب سازی مدرسه، آغاز سال تحصیلی همراه با ایمنی و امنیت مدرسه و برنامه ریزی عملیاتی درآموزش وپروش گذراندند.

وی گفت: مدیران مدارسی که دوره های ده گانه مدیریت را با موفقیت گذرانده اند برای آنها در سال تحصیلی جاری ابلاغ  مدیریت صادر خواهد شد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در دنیای پر تحول امروزی مدیران  مدارس یکی از اهرمهای کلیدی در ارتقاء آموزشی به شمار میروند گفت: داشتن مدیران توانمند که بتوانند مدارس را در کشاکش امواج خروشان تحولات با موفقیت به سوی رسالتهای ذاتی آموزش وپرورش هدایت نمایند یک ضرورت است که این دوره ها نیز در راستای دانش افزایی و ارتقاء مدیریت مدارس انجام می شود

بهزادی برگزاری این دوره ها را در راستای کیفیت بخشی آموزشی عنوان کرد وگفت: تلاش ما بر این است با برگزاری دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی صورت گرفته اطلاعات تخصصی مدیران را ارتقاء دهیم تا شاهد مدارسی پویا ،شاداب و مدیرانی با انگیزه  جهت پرورش دانش آموزانی خلاق بیش از گذشته باشیم.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، آموزش را کارآمدترین ابزار و قوی ترین فرایند موجود برای انتقال دانش و مهارت به نیروی انسانی و تقویت آنان برای انجام وظایف دانست و خاطرنشان کرد : باتوجه به تغییر و تحولات روزمره و پیشرفت علوم و فنون فناوری، به منظور جلوگیری از اتلاف منابع، آموزش  مدیران و معلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اجرای آن نیاز به برنامه ریزی و مطالعه دقیق براساس نیازهای آموزشی آنان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی