تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 جولای 2019 - 7:29
کد خبر : 12661

اجرای طرح افق در ۲ امامزاده شاخص کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح افق در ۲ امامزاده شاخص کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد بیان کرد: طرح افق از ابتدای امسال و به صورت آزمایشی در امامزاده مختار(ع) یاسوج و بی‌بی حکیمه(س) گچساران در حال اجرا است.

آفتاب دنا : معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح افق در امامزاده مختار(ع) یاسوج و بی‌بی حکیمه گچساران در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد  در جمع خبرنگاران از اجرای طرح افق با محوریت پرداختن به مسائل اجتماعی، فرهنگی و قرآنی خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح پر رنگ‌ کردن بقاع متبرکه در حل معضلات اجتماعی و ترویج معارف اسلامی است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح افق از ابتدای امسال و به صورت آزمایشی در امامزاده مختار(ع) یاسوج و بی‌بی حکیمه(س) گچساران در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: طرح افق متشکل از واحدهای فرهنگی، اجتماعی و قرآنی است که در واحد اجتماعی معضلات پیرامون مانند طلاق، فقر و سایر مشکلات احصاء و به هیات امنا اعلام می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم برای حل آن صورت گیرد.

این مسوول ادامه داد: واحد فرهنگی در این طرح وظیفه تعامل با دستگاه‌های فرهنگی و هیات‌های مذهبی شهرستان‌ها و استان در برنامه‌های مصوب شده را بر عهده دارد، ضمن اینکه واحد قرآنی که از مسوول و کارشناس خبره قرآنی تشکیل شده ترویج مباحث قرآن و محافل انس با قرآن را انجام می‌دهد.

مومنی‌شاد عنوان کرد: یکی از برنامه‌های امسال اوقاف، هزینه کردن موقوفات بدون قید مکان در این طرح است برای مثال این هزینه به خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شده این طرح تعلق می‌گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون استقبال از طرح افق در این دو امامزاده خوب بوده، افزود: اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از نخبگان فرهنگی، اعضای هیات‌های مذهبی و افراد خبره برای حضور در این طرح فرهنگی دعوت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی